طومار تقدیر و تشکر مردم شهرستان بهاباد تقدیم استاندار یزد شد

اقشار مختلف مردم شهرستان بهاباد با امضای طوماری از اقدامات استاندار يزد تقدير و تشكر كردند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ جمع کثیری از اهالي و اقشار مختلف مردم شهرستان بهاباد با امضای طوماری از اقدامات «سيد محمد ميرمحمدي» در راستاي رفع محروميت از اين شهرستان ازجمله افتتاح خط لوله آب شرب انتقالي، شروع خط لوله گاز انتقالي از بافق به بهاباد، تصويب و راه‌اندازی بيمارستان 38 تختخوابي شهرستان تقدير و تشكر کردند.
گفتنی است این طومار در نشستی با حضور امام‌جمعه شهرستان، فرماندار و اعضای شورای شهر و شهرستان بهاباد تقدیم استاندار یزد شد.
متن كامل اين نامه طومار به شرح ذیل است:
بسمه‌تعالی
استاندار محترم و محبوب استان يزد
جناب آقاي ميرمحمدي
با سلام
احتراماً بر خود لازم دانستيم از زحمات شبانه‌روزی و خدمات ارزنده جنابعالي به استان قدرداني و تشكر نموده خصوصاً شهرستان محروم بهاباد كه در اندك زمان سمت استانداري با پيگيري مجدانه جنابعالي و فرماندار محترم شهرستان مصوباتي كه در دولت قبلي در استان صورت گرفته بود و محقق نگرديد در اين زمان به مرحله اجرايي درآمد كارهايي بزرگ كه باعث رونق اقتصادي و پيشرفت اين شهرستان خواهد شد از قبيل افتتاح خط لوله آب شرب انتقالي در سال جاری، شروع خط لوله گاز انتقالي از بافق به بهاباد، تصويب و راه‌اندازی بيمارستان 38 تختخوابي شهرستان و پيگيري در خصوص اجرايي كارخانه گندله‌سازی و رفع موانع آب و زمين آن‌که انشاءا... به‌زودی شاهد شروع طرح خواهيم بود و چندين طرح بزرگ و كوچك ديگر كه همه این‌ها برگرفته از مديريت جنابعالي و نظر و لطف خداوندي بوده كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند افرادي دلسوز در رأس امور كه به‌حق كمر همت را براي خدمت به خلق خصوصاً محرومين بسته و مردم نيز دعاگو و شاكر می‌باشند كه چنين خدمتگزاراني داشته و دارند لازم است به نحو مطلوب از فرماندار عزيز و بسيجي شهرستان جناب آقاي حاج عباس اقبال نيز كه به‌حق با تلاش و كوشش خود و به پشتوانه جنابعالي در پيشبرد كارهاي زيربنايي منطقه خدمت نموده و می‌نمایند تشكر و قدرداني گردد. انشاءا... موفق و مؤيد باشيد.
با احترامات فائقه-جمعي از اهالي شهرستان ولايتمدار بهاباد
 

IMG_1787-1.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات