دبير ستاد انتخابات استان يزد اعلام كرد:

عدم‌تغییر در حوزه‌های انتخابيه و تعداد نمايندگان استان يزد

مديركل امور سیاسی و انتخابات استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به برخي پيشنهادات و پیگیری‌های انجام‌شده در راستاي تغيير تعداد نمايندگان و حوزه‌های انتخابيه استان يزد گفت: اين تغييرات به انتخابات پيش رو نخواهد رسيد و انتخابات در استان و سراسر كشور با همان وضعيت قبل برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «مصطفي سالاري» افزود: استان يزد در مجلس خبرگان رهبري به‌عنوان يك حوزه انتخابيه و با يك نماينده به مركزيت شهرستان يزد و در مجلس شوراي اسلامي داراي چهار حوزه انتخابيه؛ يزد و اشكذر- تفت و ميبد –اردكان- مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد است كه از هر حوزه يك نماينده به مجلس شوراي اسلامي در دوره دهم راه می‌یابد.
وي با اشاره به برنامه زمان‌بندی برگزاري انتخابات تأکید کرد: فرايند برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري از 20 و مجلس شوراي اسلامي از روز 28 آذرماه شروع می‌شود.
سالاري همچنين به برگزاري هم‌زمان انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در روز هفتم اسفندماه اشاره و تصریح کرد: تمهيدات و هماهنگی‌های لازم براي اين دو انتخابات انديشيده شده است و استان یزد آمادگی کامل را در این زمینه دارد.
دبير ستاد انتخابات استان يزد در پايان اذعان داشت: با توجه به نام‌گذاری سال 94 به نام همدلي و هم‌زبانی دولت و ملت، توسط مقام معظم رهبري، تمام تلاش كليه دست‌اندرکاران اعم از مجريان و ناظران در جهت برگزاري انتخاباتي قانونمند، حماسي و باشكوه است كه اميدواريم با حضور پرشور مردم دارالعباده استان يزد همچون گذشته اين مهم محقق گردد.
 

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات