دبير ستاد انتخابات استان يزد اعلام كرد:

عدم‌تغییر در حوزه‌های انتخابيه و تعداد نمايندگان استان يزد

مديركل امور سیاسی و انتخابات استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به برخي پيشنهادات و پیگیری‌های انجام‌شده در راستاي تغيير تعداد نمايندگان و حوزه‌های انتخابيه استان يزد گفت: اين تغييرات به انتخابات پيش رو نخواهد رسيد و انتخابات در استان و سراسر كشور با همان وضعيت قبل برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «مصطفي سالاري» افزود: استان يزد در مجلس خبرگان رهبري به‌عنوان يك حوزه انتخابيه و با يك نماينده به مركزيت شهرستان يزد و در مجلس شوراي اسلامي داراي چهار حوزه انتخابيه؛ يزد و اشكذر- تفت و ميبد –اردكان- مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد است كه از هر حوزه يك نماينده به مجلس شوراي اسلامي در دوره دهم راه می‌یابد.
وي با اشاره به برنامه زمان‌بندی برگزاري انتخابات تأکید کرد: فرايند برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري از 20 و مجلس شوراي اسلامي از روز 28 آذرماه شروع می‌شود.
سالاري همچنين به برگزاري هم‌زمان انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در روز هفتم اسفندماه اشاره و تصریح کرد: تمهيدات و هماهنگی‌های لازم براي اين دو انتخابات انديشيده شده است و استان یزد آمادگی کامل را در این زمینه دارد.
دبير ستاد انتخابات استان يزد در پايان اذعان داشت: با توجه به نام‌گذاری سال 94 به نام همدلي و هم‌زبانی دولت و ملت، توسط مقام معظم رهبري، تمام تلاش كليه دست‌اندرکاران اعم از مجريان و ناظران در جهت برگزاري انتخاباتي قانونمند، حماسي و باشكوه است كه اميدواريم با حضور پرشور مردم دارالعباده استان يزد همچون گذشته اين مهم محقق گردد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات