معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد:

عزت و اقتدار میهن اسلامی ثمره خون شهداست

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در نشست کارگروه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: عزت و اقتدار میهن اسلامی ثمره خون شهداست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست کارگروه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد یکشنبه 8 اسفند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری و نمایندگان آموزش‌وپرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری در سالن شهید مناقبی فرد برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) گفت: عزت و اقتدار میهن اسلامی ثمره خون شهداست.

مهندس شاه‌حسینی با تأکید بر لزوم حل معضل اشتغال ایثارگران، اظهار کرد: تلاش دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار است که لازم است همه ادارات برای تحقق این مهم تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با تقدیر از رویکرد دولت در راستای حل معضل اشتغال ایثارگران گفت: امنیت و آسایش کنونی مرهون ایثار شهدا و ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان است و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات