مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد مطرح کرد:

عزم جدي مسئولان ارشد استان براي ساماندهي متكديان و كودكان خیابانی

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري بر عزم جدي مسئولان ارشد استان براي ساماندهي متكديان و كودكان خياباني و كار استان تأكيد كرد.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز چهارشنبه 30 دی‌ماه، سومين جلسه ستاد ساماندهي متكديان و كودكان خياباني استان در سال جاري با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و نمايندگان دستگاه‌های عضو اين ستاد استاني در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
«مجيد جواديان زاده» در اين جلسه اظهار داشت: پديده تكدي گري يك آسيب پيچيده اجتماعي است كه بايد ابعاد مختلف آن موردبررسی قرار گيرد.
وي ادامه داد: پديده تكدي گري به علت خصلت اجتماعي كه دارد متأثر از شرايط اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي است كه رفع آن نيازمند سیاست‌های مناسب اقتصادي و فرهنگي و گسترش فعالیت‌های نهادهاي دولتي، مشاركت سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌های مكتوب و مجازي استان در اين زمينه است.
جواديان زاده افزود: خوشبختانه خبرنگاران و رسانه‌های استان نيز در اين حوزه واردشده و براي ساماندهي به وضعيت كودكان كار و خياباني و متكديان همراه شده‌اند.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در پایان گفت: براي جمع‌آوری و ساماندهي متكديان به همگرايي، هم‌افزایی، همكاري و تعامل تمام دستگاه‌های اجرايي استان نياز است.
گفتني است در ادامه اين نشست مصوبات قبلي، اقدامات و توافقات دستگاه‌ها و نهادهاي استان ازجمله شهرداري، بهزيستي و علوم پزشكي در رابطه با ساماندهي متكديان و كودكان خياباني استان موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات