عضویت فرماندار و شهردار یزد در شورای معاونین استانداری با توجه به اقتضائات خاص این شهر/ بسیج ظرفیت های موجود برای اجرای هر چه سریعتر ۶ ابر پروژه یزد/ ضرورت ساماندهی فوری و اجرای طرحی درخور برای مقبره آذر یزدی

استاندار یزد به لزوم اعمال نگاه ویژه به شهر یزد با توجه به سکونت قریب به 60 درصد از جمعیت استان در این شهر پرداخت و گفت: نگاه ویژه و اقتضائات خاص شهر یزد باعث شد تا فرماندار و شهردار یزد به عضویت شورای معاونین استانداری درآیند تا به صورت ویژه مسائل شهر یزد دنبال و اتفاقات بسیار خوب و ارزنده ای در سطح این شهر رقم بخورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست شورای معاونین شهرداری یزد که در محل سالن جلسات شهردار یزد و به منظور بررسی ابر پروژه های شهرداری برگزار شد، به لزوم اعمال نگاه ویژه به شهر یزد با توجه به سکونت قریب به 60 درصد از جمعیت استان در این شهر پرداخت و گفت: ما در عین نگاه کلان به همه شهرها و مناطق استان باید با توجه به جمعیت بالای افراد ساکن شهر یزد و اهمیت آن؛ توجه مناسبی به این شهر داشته باشیم.
استاندار یزد ادامه داد: نگاه ویژه و اقتضائات خاص شهر یزد باعث شد تا فرماندار و شهردار یزد به عضویت شورای معاونین استانداری درآیند تا به صورت ویژه مسائل شهر یزد دنبال و اتفاقات بسیار خوب و ارزنده ای در سطح این شهر رقم بخورد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به گزارش عملکردهای شهرداری در حوزه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مسیر مدیریت شهری فعالیت های بسیار خوب و ارزنده ای در حوزه های راهبردی و عملیاتی در حال انجام است که شایسته تقدیر و تشکر است.
دکتر فاطمی در ادامه از عزم جدی استان برای پیگیری پروژه های بزرگ شهر یزد و بسیج ظرفیت های موجود؛ در جهت تسریع در فرآیند اجرای پروژه ها خبرداد و اظهارداشت: در این راستا شخصا در جلسات پیگیری مسائل و موانع احتمالی پیش روی اجرای 6 ابر پروژه شهر یزد حاضر شده و در صورت لزوم پیگیر حل مشکلات و موانع موجود بر سر راه اجرای پروژه ها و تسریع در عملیات اجرایی آن ها خواهم شد.
استاندار یزد با بیان اینکه نمود عملی جلسات مربوط به پیگیری پروژه ها، باید در میدان عمل مشاهده شود، تصریح کرد: باید برای مصوبات و پروژه های حوزه های مختلف، مدیر مشخص و برنامه زمانبندی تعیین کرد و به این مهم توجه داشت که شرط به نتیجه رسیدن امور، اراده بر انجام آن ها و پیگیری جدی آن ها است.
دکتر فاطمی در بخش پایانی سخنانش ضمن اظهار گلایه نسبت به وضعیت نا به سامان مقبره مهدی آذر یزدی؛ پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران، بر اجرای طرحی با نگاه ملی و بین المللی و فاز بندی مراحل عملیات اجرایی آن، تاکید کرد.

شایان بذکر است که در پایان این جلسه تفاهم نامه «تحویل و تکمیل  پروژه سایت اسکان موقت» به عنوان مجموعه تفریحی و بوستان شهری و استفاده در مواقع بحران، فی ما بین استانداری یزد و شهرداری یزد به امضا رسید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات