با حضور معاون عمرانی استاندار؛

عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی در شهرستان ابرکوه آغاز شد

هم‌زمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ابرکوه سه پروژه عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح ۱۵ دی، بوستان غدیر و آموزشگاه ١٢ کلاسه استقلال در این شهرستان و شهر مهردشت کلنگ زنی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، هم‌زمان با سالروز سفر رهبر ‌معظم انقلاب به شهرستان ابرکوه و به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سه پروژه عمرانی تقاطع غیر هم سطح 15 دی، بوستان غدیر و آموزشگاه 12 کلاسه استقلال در شهر مهردشت با حضور "محسن صادقیان" معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار، "‌حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی" امام جمعه ابرکوه، "محمد کاظمی نسب" فرماندار ‌این شهرستان و جمعی از مسئولین کلنگ زنی شد.
عملیات ساخت پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ۱۵ دی ابرکوه با شش خط عبور، یک میدان جهت انتقال ترافیکی مناسب ورودی و خروجی شهرستان به طول 850 متر، چهار رمپ ورودی و خروجی میدان و تقاطع غیر هم‌سطح در دو سمت میدان شامل چهار دهانه پل با طول دهانه 12 متر، احداث می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز پروژه مذکور را یکی از بزرگ‌ترین تقاطع‌های غیر هم‌سطح استان دانست و در ادامه از بهره‌برداری باند دوم کنارگذر ابرکوه تا پایان سال جاری خبر داد.
اجرای طرح بوستان بزرگ غدیر در زمینی به مساحت 18 هکتار با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد تومان با همکاری شهرداری ابرکوه در بخش‌های ورزشی شامل زمین‌های فوتبال و والیبال، مانژ سوارکاری، رینگ دوچرخه‌سواری و یک دریاچه در مرکز پارک کلنگ زنی شد.
صادقیان در ادامه این سفر با حضور در شهر مهردشت در مراسم کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسی استقلال که در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع با اعتبارات ملی به مبلغ چهار میلیارد و 700 میلیون تومان، شرکت کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفر به شهرستان ابرکوه از روند بازسازی و مرمت مجموعه دهکده تاریخی و گردشگری تیرجرد ابرکوه، سالن هزار و ۲۰۰ نفری اداره ورزش و جوانان و همچنین مرمت و احیای خانه بیرونی آقازاده بازدید و مسایل و مشکلات این پروژه ها را بررسی کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات