استاندار یزد :

عيد فطر عيد بازگشت به فطرت الهي است

استاندار یزد به مناسبت عيد سعید فطر پیامی صادر کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام "سیدمحمد میرمحمدی" به شرح زیر است :
رمضان، ماه عبادت¬ها و نيايش¬ها، ماه سحرهاي دل¬انگيز و شب هاي قدر و تلاوت¬هاي نوراني به پايان آمد. ماه خجسته و مباركي كه آسمان با زمين پيوند داشت و نزول فرشتگان الهي در تمشيت امور زمينيان، خاك را از صفاي معنوي لبريز كرده و دل ها را پاك و از آلودگي ها دور مي¬ساخت.
با اميد به اينكه چراغ فطرت درشبستان دل هاي ما روشن و آيينه جان ما از غبار گناهان مصفا گشته باشد.
عيد سعيد فطر فرا رسيده و اينك عيد فطر، عيد كساني است كه از عرصه¬هاي جهاد با نفس سرافراز بر مي گردند و عيد كساني است كه با  فطرت خدايي خويش پيماني دوباره بسته¬اند تا جز به راستي نكوشند و جز به ولاي او به كس دل نبندند و مژده و تبريك از آن كساني است كه در آزمون عشق و معرفت، مدرك كاميابي گرفته اند.
عيد فطر عيد آنهايي است كه در اطعام ، احسان و يتيم نوازي¬ها پيشي گرفته¬اند و از صفاي "يارب يارب" سحرگاهان لبريز گشته¬اند.
عيد فطر بر همه روزه¬داران و بر همه مردم صبور، هميشه در صحنه ، مومن و آگاه استان دارالعباده مبارك باد. بياييد تا با استمرار عبوديت و اخلاص ماه مبارک رمضان، همه اوقات خويش را معطر كنيم و خود را مهمان هميشه خوان گسترده الهي بدانيم، قدر يكديگر را بدانيم، دردمندان را حس كنيم و با دشمنان خدا دشمن و با دوستان خدا دوست باشيم زيرا كه عيد فطر عيد بازگشت به فطرت الهي است و فطرت الهي عمل به دستورات الهي را اقتضا می                كند.
اميدوارم طاعات و عبادات شما مقبول درگاه حق باشد و خداوند به پاس بندگي¬هاي زلال شما، اين ملت و ميهن را بيش از پيش مرهون بركات خود قرار دهد و مسئولان نظام جمهوري اسلامي ايران را در خدمتگزاري به مردم بيش از پيش موفق بدارد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات