استاندار يزد خواستار شد:

فراهم نمودن نشاط و آرامش مردم با ايجاد فضاهاي سبز

استاندار يزد گفت: شايسته است با ايجاد و توسعه فضاهاي سبز در مناطق مختلف استان، زمینه‌های زندگي همراه با آرامش، شادابي و نشاط براي مردم فراهم شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ در نشست هماهنگی و توسعه فضای سبز استان «کمربند سبز» در سال جاری با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري و اعضاي اين جلسه در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه ضمن تبريك آغاز ماه رجب اظهار داشت: ايجاد فضاي سبز براي نقطه‌به‌نقطه استان امري ضروري است و اين اقدام شايسته براي آيندگان و مردم استان ماندگار می‌شود.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: شهرداري، سازمان پارک‌ها و فضاي سبز و ساير دستگاه‌های مرتبط استان می‌توانند با مشاركت سازمان‌های مردم‌نهاد در راستاي توسعه فضاي سبز و نگهداري پوشش گياهي استان گام‌های جدي بردارند.
وي با اشاره به وجود باغ‌ها و باغچه‌های متعدد و با طراوت در استان به‌ویژه در بافت تاريخي يزد خواستار احياء اين باغ‌ها و نگهداري آن‌ها براي نسل آينده شد.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود از اقدامات انجام‌شده براي ايجاد كمربند سبز در جاده ترانزيتي يزد - ميبد و احداث پارك 325 هكتاري در نزديك دروازه قرآن يزد و آغاز عمليات اجرايي اين دو پروژه تقدير و تشكر نمود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات