استاندار يزد مطرح کرد:

فرد باایمان حقوق دیگران را پایمال نمی‌کند

استاندار يزد گفت: اگر به خداي متعال و جهان آخرت ايمان داشته باشيم حقوق ديگران را پايمال نمی‌کنیم و رفتار نیک وگفتار شايسته را همراه با رعايت اخلاق و انصاف در سرلوحه كارهاي خود قرار خواهيم داد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز پنجشنبه 24 دی‌ماه پنجمين گردهمايي شعبه‌های دارالقرآن خانه‌های كارگر سراسر كشور به ميزباني استان يزد و با حضور استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار و فرماندار يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين گردهمايي ضمن قرائت آيات نخست سوره بقره و اشاره به معاني اين سوره اظهار داشت: قرآن كتابي است كه هیچ‌گونه شك و ترديدي در آن وجود ندارد كه از جانب خداي متعال بر حضرت رسول اكرم (ص) نازل‌شده است.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: اين كتاب براي هدايت اهل تقوي و پرهيزگاران نازل‌شده است و پرهيزگاران كساني هستند كه به عالم غيب ایمان‌دارند، به اقامه نماز می‌پردازند و به همنوعان خود انفاق می‌نمایند.
وي افزود: پرهيزگاران در برابر خداوند سر تعظيم فرود می‌آورند و با عبادت و بندگي مخلصانه آنچه خداوند روزي آن‌ها كرده است را به ديگران انفاق می‌نمایند و براي همنوعان خود حق‌وحقوق قائل هستند.
ميرمحمدي تصريح كرد: پرهيزگاران علاوه بر ايمان به خدا و قرآن به آنچه قبل از حضرت محمد (ص) بر پيامبران ديگر نازل‌شده است نيز ایمان‌دارند.
استاندار يزد در پايان اظهار داشت: از ديگر ویژگی‌های اهل تقوي اين است كه آن‌ها به جهان آخرت ايمان و يقين دارند و می‌دانند كه كساني كه خوبي می‌کنند باکسانی كه بدي را سرلوحه كارهاي خود قرار داده‌اند يكسان و برابر نيستند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات