فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان یزد در نمایشگاه‌های ایران اکسپو معرفی می‌شود

معاون اقتصادی استاندار یزد برگزاری نمایشگاه‌ ایران اکسپو را مهمترین فرصت در معرفی توانمندی صادرات و سرمایه‌گذاری دانست و گفت: باید از این ظرفیت در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان یزد استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، جلسه هماهنگی ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای  به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار و شرایط برگزاری این نمایشگاه به معاونان اقتصادی استانداری‌‌های سراسر کشور  اعلام شد.


محمد علی شاه‌حسینی، معاون امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در حاشیه این جلسه  اظهار کرد: با توجه به وجود تعداد بالای واحدهای صنعتی وتولیدی در استان یزد ، بستر بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی‌های صادرات در این استان وجود دارد.

وی ادامه‌ داد: تلاش شده تا در استانداری یزد فرصت های سرمایه گذاری با برگزاری نشست های گوناگون در زمینه های اقتصادی مثل صادارت، واردات ، پروژه های عمرانی ، تولیدی و ... تجار سایر کشورها را با با ظرفیت های ویژه یزد آشنا سازیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بیان کرد: برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو کار بسیار مهم ، زیر ساختی و استراتژیک در شرایط عادی است، در شرایط فعلی که انواع تحریم ها و محدودیت ها بر کشور حاکم است برگزاری این نمایشگاه یک اقدام فاخر ملی است .

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات