استاندار يزد در ديدار نوروزي با كاركنان استانداري:

فرصت خدمت به مردم استان در سال جاری فراهم است

استاندار یزد با تأكيد بر اينكه به لطف خداوند امسال نيز فرصت خدمت به مردم استان براي این‌جانب و همكاران پرتلاش و معتقد استانداري فراهم است؛ اظهار اميدواري كرد: با تلاش صادقانه مسئولان و همراهی مردم، زمينه ایجاد آرامش و اميد بيشتر در جامعه فراهم شود.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ روز دوشنبه 9 فروردین‌ماه استاندار يزد بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با كاركنان و مديران استانداري ديدار و گفتگو كرد.
 
سال94 سخت، اما پر موفقیت
 
«سيد محمد ميرمحمدي» در اين ديدار ضمن تبريك فرارسيدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام خميني (ره) اظهار داشت: سال 94 به علت محدودیت‌های مالي برای دولت تدبير و اميد سال سختي بود اما با توفيقاتي در عرصه بین‌المللی و داخلي براي ملت ايران همراه شد.
وي ادامه داد: در عرصه خارجي جمهوري اسلامي ايران توانست با ديپلماسي منطق و گفتگو در توافقات هسته‌ای به پيروزي دست يابد و خود را در كنار قدرت‌های برتر جهان معرفي كند.
استاندار يزد تصريح كرد: در مسئله داعش نيز جمهوري اسلامي ايران در عمل نشان داد كه در مبارزه با اين گروه تروريستي جدي و پیش‌قدم است و توطئه‌های استكبار را خنثي نمود.
 
انتخابات سال 94 نشانه اعتماد مردم به مسئولان بود
 
وي با اشاره به برگزاري پرشور انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: اين دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در آرامش و امنيت كامل و با حضور باشکوه و مشاركت بالاي مردم برگزار شد و ملت ايران با اين حضور گسترده خود اعتمادشان به مسئولان را نشان دادند.
میرمحمدی اظهار داشت: اين انتخابات بازنده نداشت و تمام مردم ايران برنده انتخابات شدند و نمايندگاني شايسته براي دو مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي انتخاب كردند.
 
مردم در سفر رئیس‌جمهور به استان درخشیدند
 
استاندار يزد بابیان اينكه در پايان سال گذشته مردم استان يزد شاهد حضور رئيس محترم جمهور و كاروان تدبير و اميد در استان يزد بودند؛ افزود: مردم استان در اين سفر زیبایی‌های فراواني را رقم زدند كه در نوع خود بی‌نظیر بود و اين سفر به لطف الهي با مصوبات بسيار خوبي همراه شد كه انشا الله با آمادگي كامل همه همكاران تمام این مصوبات تا 2 سال آينده اجرايي خواهند شد و طرح نیمه‌تمامی نخواهيم داشت.
میرمحمدی تأکید کرد: مردم استان يزد در سال 1394 با حضور در مراسم استقبال از رئیس محترم ‌جمهور و انتخاب شعارهای خودشان، وفاداری به خدمتگزاران و البته همشهریان خود را بیش از پیش نشان دادند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات