مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد:

فرمانداران و بخشداران برنامه هاي دولت را به بهترين نحو بيان كنند

مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري در جمع بخشداران شهرستان هاي استان گفت: فرمانداران و بخشداران به عنوان نمايندگان عالي دولت در شهرستان ها و بخشها مي توانند تبيين كنندۀ برنامه ها و دستاوردهاي دولت تدبير و اميد باشند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، پيش از ظهر سه شنبه دوم آذرماه نشست بخشداران استان با مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
«محمد محامدي» در اين نشست ضمن گرامي داشت هفتۀ بسيج و ياد و خاطرۀ شهداي هشت سال دفاع مقدس بيان كرد: شايسته است بخشداران و دهياران با حضور در بين مردم در بخش ها، دهستان ها و روستاهاي استان دستاوردها، برنامه ها و فعاليتهاي دولت يازدهم در سه سال گذشته را به خوبي تبيين كنند و اگر مردم انتقادي به اقدامات دولت دارند، آنها را نيز به اداره كل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري و مسئولان ارشد استان انتقال دهند.
وي با اشاره به در پيش بودن انتخابات دوازدهمين دورۀ رياست جمهوري و پنجمين دورۀ شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اردي بهشت سال آينده، افزود: دولت تدبير و اميد تلاش كرده است تمام برنامه ها و سياست هايش شفاف باشد و اين شفافيتِ كارنامۀ دولت، مشاركت و حضور مردم در انتخابات را افزايش خواهد داد.
محامدي خاطرنشان كرد: لازم است در انتخابات پنجمين دورۀ شوراهاي اسلامي شهر و روستا، نخبگان و افراد توانمند براي قبول اين مسئوليت شناسايي و براي كانديدا شدن در اين انتخابات ترغيب شوند.
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري در پايان سخنان خود اجراي قانون تقسيمات كشوري را از وظايف اصلي وزارت كشور دانست و گفت: خوشبختانه دولت تدبير و اميد با مديريت خوب و مناسب توانسته است از مسائل و چالش هاي تقسيمات كشوري كه در گذشته شاهد آن بوده ايم، جلوگيري كند.
گفتني است در ادامه اين نشست به بخشداران استان براي اجراي طرح سامانۀ كدگذاري نقاط جغرافيايي و به روز رساني فهرست جامع عناصر تقسيماتي استان آموزش هاي لازم داده شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات