استاندار یزد در مراسم معارفه فرماندار اردکان:

فرماندار جدیت در خدمت بی‌منت و ‌بدون محدودیت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهد

استاندار یزد در مراسم تکریم‌ و معارفه فرماندار شهرستان اردکان، گفت: باید با پرهیز از حاشیه‌ها و پیش‌داوری‌ها، تمام تلاش و وقت مسئولان ‌به کاهش مسائل فرعی و خدمت صادقانه به مردم براساس اولویت‌های حیاتی و الزامات اساسی شهرستان معطوف شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردکان،‌ عصر سه شنبه هفتم خرداد ماه ۹۸، "محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اردکان با تقدیر از تلاش‌های سه‌ساله "هادی مقیمی" در سمت فرماندار اردکان گفت: در ارزیابی‌های صورت‌گرفته، در دوران تصدی وی فرمانداری اردکان جزو فرمانداری‌های برتر با عملکردی خوب بوده است.
"طالبی" همچنین دوران سرپرستی "علیرضا جدیدی اردکانی" را بسیار خوب ارزیابی کرد و ‌ادامه داد: روحیه پرکاری و جوانی از وی یک مدیر موفق خواهد ساخت و در صورت تداوم همکاری در شهرستان اردکان، تیم خوبی از مدیران در اردکان تشکیل خواهد شد.
وی روند انتخاب فرماندار اردکان را با توجه به اهمیت و نقش تعیین‌کننده این شهرستان در حوزه های صنعت، معدن، ‌گردشگری و...، مهم و زمان‌بر توصیف کرد و افزود: با توجه به الزاماتی چون بومی‌بودن، تجربه و تخصص و همچنین استفاده از نیروی کادری وزارت کشور به «بهروز شهابی‌زاد» رسیدیم.
"طالبی" ایفای مسئولیت در قامت نماینده عالی دولت و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را انتظار مهم از فرماندار جدید عنوان کرد و گفت:‌ در شرایطی که با جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان مواجه هستیم؛ فرماندار باید جدیت در خدمت بی‌منت و ‌بدون محدودیت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهد و فضایی را برای خدمت به مردم و احساس رضایت آنان فراهم آورد.
استاندار یزد با تأکید بر تعامل گسترده با همه مسئولان اعم از ائمه‌جمعه،‌ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نخبگان شهرستان از سوی مدیریت ارشد شهرستان، اظهار امیدواری کرد دوران خوب خدمت به مردم در سال‌های پیش‌رو رقم بخورد.
‌وی بیان کرد: باید با پرهیز از حاشیه‌ها و پیش‌داوری‌ها، تمام تلاش و وقت مسئولان بر کاهش مسائل فرعی و خدمت صادقانه به مردم براساس اولویت‌های حیاتی و الزامات اساسی شهرستان معطوف شود.
گفتنی است این مراسم با حضور مدیرکل حوزه استاندار، ائمه‌جمعه، مدیران استانی و شهرستانی و اقشار مختلف در سالن اجتماعات مدیریت آموزش‌ و پرورش اردکان برگزار شد و حکم فرمانداری "بهروز شهابی‌زاد" با امضای وزیر کشور به وی اعطا گردید.

★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات