وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي:

فرهنگ امور خيريه در جامعه نهادينه شود

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ضمن تأكيد بر نهادينه شدن فرهنگ كار خير و استمرار و تكرار آن در جامعه گفت: بايد اين فرهنگ در كشور گسترش يابد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، عصر شنبه چهارم ارديبهشت ماه مراسم همايش تجليل از خيرين استان در حوزه سلامت با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و هيأت همراه، استاندار يزد، امام جمعه موقت يزد، مديركل حوزه استاندار،  «حجت الاسلام والمسلمين محمد صدوقي» و جمعي از مسئولان استان در سالن همايش بيمارستان شهيد آيت ا... صدوقي (ره) يزد برگزار شد.
 وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در اين همايش ضمن گراميداشت ياد و خاطره سومين شهيد محراب شهيد آيت ا... صدوقي (ره) اظهار داشت: انجام كار خير بهترين فرصتي است كه خداوند در اختيار شما نيكوكاران قرار داده است و انسان بايد در نزد خداوند متعال ارج و قرب داشته باشد تا اين توفيق نصيبش شود.
«سيدحسن هاشمي» ادامه داد: آنچه از انسان باقي مي ماند كار خير است و شايسته است اين مهم به نسلهاي بعد از شما نيز انتقال يابد و همه ما فرزندان، بستگان ، اقوام و نزديكان خود را به انجام كارهاي خير ترغيب و تشويق كنيم.
وي افزود: برخي مواقع وسوسه هاي شيطاني ممكن است موجب دور شدن ما از انجام كارهاي خير شود كه لازم است اين وسوسه ها را از خود دور كنيم.
هاشمي خاطرنشان كرد: انجام كار خير يك صدقه جاري است كه بخشي از بركتهاي آن آشكار و نيمه پنهان اين امور خير نيز وسيع است و گاه آثار آن نسل به نسل منتقل مي شود.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با بيان اينكه استان يزد از خيرين بسيار خوب و زيادي برخوردار است اظهار داشت: ضروري است نيازهاي حوزه سلامت در زمينه هاي مختلف براي خيرين اطلاع رساني شود تا آنها در حوزه هايي كه علاقمند هستند به سرمايه گذاري بپردازند.
گفتني است در پايان اين همايش از 14 نفر از خيرين حوزه سلامت استان با اهداي يك جلد قرآن مجيد، تنديس و لوح تقدير تجليل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات