مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد:

فضای تعاملی صداو سیمای یزد در تعالی استان موثر است

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در جلسه هم اندیشی با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به فضای جدیدی که در این مرکز به وجود آمده گفت: فضای تعامل و هم فکری به وجود آمده می تواند در راستای توسعه، رشد و تعالی استان موثرباشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، پیش از ظهر چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه نشست هم اندیشی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مدیر کل روابط عمومی استاند اری یزد با مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و نهادهای استان در سالن کنفرانس صداوسیمای مرکز یزد برگزارشد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد ضمن تبریک ولادت حضرت جواد الائمه و حضرت علی ( ع ) اظهار داشت: مدیران و کارشناسانی که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنند با توجه به قدرت تشخیص، سنجش و تحلیلی که دارند یک نگاه جامع تری به مسائل می نمایند و در کنار انتقادهای خود راهکارهای عملیاتی نیز ارائه می دهند.
داود پاک طینت با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال « دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی » عنوان کرد: بار اصلی تبیین و تحقق این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب بر عهده روابط عمومی هاست.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همچنین گزارشی از برنامه های سال گذشته این شورا از جمله برگزاری 9 نشست آموزشی تخصصی ارائه داد.


هیچ نهادی بدون روابط عمومی توانمند و موفق نخواهد بود


در این نشست هم اندیشی مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد فعالیت رسانه و روابط عمومی را در بسیاری از زمینه ها مشترک دانست و عنوان کرد: هیچ نهادو دستگاهی بدون روابط عمومی توانمند و موفق نخواهد بود.
پهلوانیان اظهار داشت: ابزار کار روابط عمومی رسانه است و بخشی از فعالیت هر رسانه به روابط عمومی بر می گردد و اگر بخواهیم به موفقیتی دست یابیم باید در حوزه رسانه و روابط عمومی شجاعت و خلاقیت داشته باشیم و این دو شاخص مهم را در سطح مدیران دستگاههای اجرایی استان نیز گسترش دهیم.
وی همچنین بر جذابیت برنامه های صداو سیمای مرکز یزد و جذب حداکثری مخاطبین شبکه تابان تاکید کرد.
گفتنی است در ادامه این نشست هر کدام از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان حاضر در جلسه به بیان دیدگاهها، انتقادات و پیشنهادات خود را در ارتباط با برنامه های رسانه ملی پرداختند و مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد به سوالات آنها پاسخ گفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات