رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

قانون ملاک تصمیم‌گیری در هیئت‌های اجرایی است

رئیس ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: آنچه در قانون به‌عنوان شرایط نمایندگان مجلس آورده شده است، ملاک تشخیص و اعلام نظر درباره کاندیداها توسط هیئت‌های اجرایی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه‌شنبه یکم دی‌ماه نشست مشترک رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اعضای هیئت اجرایی شهرستان تفت با حضور فرماندار تفت و اعضای هیئت اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری تفت برگزار شد.
«محمدعلی طالبی» در این نشست بابیان اینکه برگزاري دو انتخابات هم‌زمان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از حساسيت خاصي برخوردار است تأکید کرد: بخشی از این حساسیت مربوط به اهمیت این دو مجلس و بخشی دیگر مربوط به مسائل سیاسی، اجتماعی روز دنیا است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی کارآمد و مطلوبی در سطح استان تشکیل‌شده است، تصریح کرد: در نظام جمهوري اسلامي انتخابات شکوهمند با حضور همه اقشار مردم شکل می‌گیرد و نكته برجسته این مهم برگزاری انتخابات توسط خود مردم است كه در قالب هیئت اجرايي بروز می‌کند.
طالبی ادامه داد: برگزاری انتخابات توسط مردم از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه  نشان‌دهنده اهمیت حضور و نقش اصلي مردم در کارها دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد بابیان اینکه هیئت اجرايي افراد باتجربه، آگاه، معتمد و فهيم هر منطقه هستند عنوان کرد: تلاش کرده‌ایم تا بدین مرحله از امور انتخابات تعامل و همکاری دوجانبه‌ای را با هیئت‌های نظارت برقرار کنیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
طالبی در پایان نقش هیئت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه را مهم ارزیابی نمود و تأکید کرد: بررسي صلاحیت‌ها در مراکز چهارگانه حوزه‌های انتخابیه استان بر عهده هیئت اجرايي است که نشان از اهمیت و جایگاه والای این هیئت‌ها دارد.
گفتنی است رئیس ستاد انتخابات استان پیش‌ازاین جلسه از روند ثبت‌نام کاندیداهای حوزه انتخابیه تفت و میبد بازدید کرد و در جریان اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات این شهرستان قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات