قانون هوای پاک اقدامی مؤثر در کاهش آلودگی هواست

کمیسیون ماده 11 قانون هواي پاک به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و به منظور بررسی تقاضای واحدهایی که از نظر اداره کل حفاظت محیط زیست استان مجاز به استقرار نیستند، تشکیل می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، هفتمین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هواي پاک به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و با حضور اعضای این کمیسیون در محل سالن کوثر استانداري برگزار شد.
محمدعلی شاه‌حسینی با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک تقاضای واحدهایی را که از نظر اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان مجاز به استقرار نیستند، بررسی می‌کند، اظهار داشت: در این جلسه رعایت فاصله‌ها، محل اجرای طرح، حریم شهرها و شدت آلودگی بررسی شده و تقاضاها مطابق مفاد ماده 14 قوانین مربوط به ضوابط استقرار، تعیین تکلیف می‌شوند.
به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد؛ در پاسخگویی به درخواست‌ها باید مواردی از قبیل شدت و میزان انتشار آلودگی‌ها، سلامت آب‌های زیر زمینی، چالش‌های آبی منطقه و رعایت کامل مسائل زیست‌محیطی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
 
گفتنی است؛ در این نشست تقاضای 18 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و واحدهایی که در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفتند شامل: واحد های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، معدنی بودند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات