قدردانی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

نماینده مقام معظم رهبری در استان یزد، استاندار یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی مشترک از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیت الله ناصری؛ نماینده مقام معظم رهبری در استان یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد و آيت الله وافي؛ نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی مشترک از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم  

به لطف و عنایت خداوند متعال امسال جهانیان علی رغم تبلیغات گسترده و دروغ پراکنی های دشمنان و معاندین در شبکه ها و فضاهای مجازی، شکوه و عظمت حضور مردم با صلابت کشورمان را دیدند و چون همیشه توطئه‌های بی‌شمارشان به شکست انجامید.

مردم ما ثابت کردند همپای انقلاب  و آرمان های آن بوده و به هیچ وجه نظام اسلامی، رهبریت و مقتدای خود را تنها نمی‌گذارند و به همین جهت دشمن جرات نمی‌کند به ایران اسلامی تعرضی داشته باشد و به این مملکت آسیبی وارد نماید.

خدا را شاکریم و سر تعظیم و سجده به درگاه لایزالش فرود می‌آوریم به خاطر حضور گسترده مردم آگاه، فهیم و با بصیرت استان دارالعباه  یزد و برایشان موفقیت و سربلندی مسئلت می نماییم

امیدواریم که ان شاالله همین شکوه و عظمت  حضور مردم را در روز یازدهم اسفند ماه در پای صندوق‌های رای داشته باشیم تا حماسه دیگری خلق شود.  

مردم شریف استان یزد، درود بر شما و درود بر عزم و اراده پولادینتان

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات