قیمت عرضه محصولات در سکوهای تنظیم بازار یزد به صورت عمده خواهد بود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: قیمت محصولات عرضه شده در سکوهای تنظیم بازار یزد به صورت خرده فروشی اما با قیمت عمده خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا پاکدل در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد، اظهار کرد: طبق دستور معاون اول رییس جمهور، باید سکوهای تنظیم بازار در مناطق مختلف استان‌ها ایجاد شود و از مدتی قبل با توجه به تاکید استاندار این اقدام در استان در دستور کار قرار گرفته و مقدمات ایجاد آن فراهم شده است.

وی ادامه داد: در کنار اماکن موجود ایجاد حداقل ۳۰ سکوی بازار هدف گذاری شده که طی روزهای آینده حداقل ۱۳ سکوی آن افتتاح خواهد شد و از ظرفیت موجود ادارت و نهادها نیز در این زمینه استفاده شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: در سکوهای تنظیم بازار نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان اقدام خواهد شد و علاوه بر آن مکانهایی برای استقرار وانت بارها در ۲ مکان در محدوده دروازه قرآن و پارک بزرگ شهر یزد مشخص شده تا علاوه بر کمک به تنظیم گری، به این حرفه نیز هویت بخشی و نظارت خواهد شد.

پاکدل ادامه داد: قیمت محصولات عرضه شده در سکوهای تنظیم بازار یزد به صورت خرده فروشی اما با قیمت عمده خواهد بود که هشت سکوی بازار فقط اختصاص به اقلام پروتئینی دارد،۲ سکو برای میوه و تره بار و ۲ سکو نیز برای عرضه تمامی اقلام پیش بینی شده و تخفیف محصولات در این سکوها بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کمتر از نرخ بازار خواهد بود.

وی افزود: مشاغلی که تمایل دارند در این طرح مشارکت داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در سکوهای تنظیم بازار اقدام کنند و از حمایت و مشوق های این بخش نیز برخوردار شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: برای استفاده اقشار مختلف از این ظرفیت، اطلاع رسانی مکرر به شهروندان صورت می گیرد و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نیز به صورت متمرکز از این مراکز تنظیم بازار بازرسی می کنند.

در این نشست آخرین وضعیت ایجاد سکوهای تنظیم بازار توسط جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و شهرداری یزد بررسی شد و همچنین گزارشی در خصوص احیای دامداری‌های راکد و پایش اطلاعات بازار گوشت قرمز توسط جهاد کشاورزی ارائه شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات