مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری خبر داد؛

لزوم بهره برداری همه شهرداری ها از نرم افزار جامع اداری و مالی

مدیر کل دفتر امور شهری و شورا های استانداری، استفاده واحد از یک نرم افزار جامع اداری و مالی را رویداد بزرگی دانست و برای بهره مندی همه شهرداری های استان از این نرم افزار تاکیدکرد.

به گزارش اداره روابط عمومی استانداری یزد، "سید رضا خادمی" روز شنبه 25 مرداد، در جلسه ای با کارشناسان اداری و مالی برخی شهرداریها، خبر از لزوم بهره مندی همه شهرداری های استان از سامانه جامع اداری و مالی داد.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، با بیان اینکه طی مناقصه ای
نرم افزار در حوزه اداری و مالی خریداری شده است، گفت: تاکنون نرم افزاراداری این سامانه(فرزین) در 16شهرداری نصب و راه اندازی وسایر زیرسیستم ها در شهرداری های اردکان و میبد در حال نهایی شدن میباشد.
وی، در این جلسه که با حضور کارشناسان حوزه مالی و اداری شهرداری های اردکان، میبد و ندوشن و همچنین کارشناسان دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد، این اتفاق را رویداد بزرگی دانست و گفت: شهرداری ها باید از این پس روش های متعدد پیشین، برای امور اداری و مالی را تغيير دهند و باید به استفاده از یک نرم افزار واحد روی بیاورند.
این مقام مسئول، با تاکید بر اینکه نرم افزار جامع باید در همه شهرداری ها مورد بهره برداری قرار گیرد، افزود: برای تحقق این مهم ونهایی شدن ان، فرصت زمانی حداکثر دو ماه برای تغییر نهایی و بومی سازی در سیستم اداری و مالی شهرداری های میبد و اردکان در نظر گرفته می شود.
وی بر لزوم استفاده از این نرم افزار برای آسان شدن امور مالی و اداری شهرداری ها و همچنین جامع نگری در حسابداری تاکید کرد.
در این جلسه که با هدف بررسی مشکلات سیستم های اداری و مالی و جمع بندی و حل مشکلات در این خصوص تشکیل شد، مدیر کل دفتر امور شهری و شورا ها به تشریح مزیت های استفاده از این نرم افزار پرداخت و از کارشناسان مربوطه خواست با توجه به وقت، هزینه و برنامه هایی که برای تحقق این مهم پایه گذاری شده است، در ابتدا استفاده این نرم افزار در شهرداری های اردکان ومیبد را پایه ریزی کرده و در عین حال، با تقویت نیروی انسانی و آموزش در راستای این اهداف گام بردارند.
گفتنی است، از سوی کارشناسان شهرداری ها نیز در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت و در مورد برخی مشکلات و کاستی ها برای تغییرات در نرم افزار مالی و اداری شهرداری ها هم اندیشی شد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات