لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود برای تامین زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرستان های محروم استان

استاندار یزد با اشاره به استعداد بالای شهرستان های بهاباد و خاتم در زمینه جذب سرمایه گذار، گفت : باید از تمامی ظرفیت های موجود برای تامین زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرستان های محروم استان بهره گرفته شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست بررسی مسائل و مشکلات تامین آب و برق برای فراهم سازی زیرساخت های سرمایه گذاری در  شهرستان های خاتم و بهاباد که با حضور مسئولین این شهرستان ها و مدیران دستگاه های مربوط در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با بیان اینکه یکی از موانع سرمایه گذاری در شهرستان های بهاباد و خاتم نبود زیرساخت هایی همچون آب و برق است افزود : در طول سال های گذشته اقدامات کافی در این زمینه انجام نشده است.
 وی با تاکید بر لزوم  اقدامات جدی در زمینه تامین برق و آب این دو شهرستان عنوان کرد: تحقق این موضوع نیازمند سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی است.
 دکتر طالبی با اشاره به زمان‌بر بودن ایجاد زیرساخت‌ها عنوان کرد: در هر صورت باید این روند  آغاز شده و جلسه کنونی نقطه شروعی برای کارهای ماندگار و بلند مدت شود.
 استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وابسته بودن اقتصاد اهالی خاتم به کشاورزی عنوان کرد : محدود کردن کشاورزان این شهرستان در کنار نبود امکان ورود آنها به عرصه های دیگر اقتصادی همچون صنعت و معدن، پذیرفتنی نیست.
 وی با بیان اینکه پیگیر واگذاری درصدی از آب ذخیره شده در طرح تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی به صنایع هستیم عنوان کرد: باید مسائل به گونه ای رقم بخورد که اساسا دغدغه ای در زمینه تامین آب صنایع در مناطق کمتر برخوردار همچون خاتم و بهاباد نداشته باشیم.
 دکتر طالبی در انتها با اشاره به استعداد بالای  شهرستان های بهاباد و خاتم در زمینه جذب سرمایه گذار، گفت : با تامین زیرساخت ها شاهد توسعه چشمگیر این شهرستان ها خواهیم بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات