معاون اقتصادی استانداری یزد تأکید کرد:

لزوم تسهيل گري براي جذب ظرفیت‌های خيري در حوزه سلامت

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد به تحقق شعار سال و نام‌گذاری آن از سوي مقام معظم رهبری اشاره كرد و افزود: این رویکرد فرصت خوبي برای كشور به‌ویژه استان يزد است تا بتوان از ظرفيت و پتانسيل توليد كالاهای مرغوب ايرانی بهره‌مند شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری يزد «علي زيني وند» در مراسم آغاز ساخت پايگاه سلامت فاطميه در روستاي عسكريه يزد، يكي از مهم‌ترین راه‌های تحقق شعار سال را مبارزه با پديده قاچاق كالا عنوان كرد و افزود: دولت تدبير و اميد در اين زمينه اقدامات مؤثری انجام داده است كه اميدواريم با شفاف‌سازی قوانين، هم دولت و هم سایر اركان نظام جمهوري اسلامي با اين پديده شوم مبارزه كنند تا به فضل الهي شاهد اتفاقات خوبي در حوزه اقتصاد و تأثیر جدي شعار سال در كشور باشيم.
وي در ادامه توجه به خيرين و نيكوكاران را امري مهم در جامعه دانست و اظهار داشت: در فرهنگ اسلامي ما ايرانيان در حوزه خيري و کمک‌های انسان دوستانه در جهان بی‌نظیرند و در مسائلي همچون فرهنگي، مذهبي، بهداشتي و آموزشي هميشه پیش‌قدم هستند.
معاون استاندار وضعيت بهداشتي و سلامت كشور را بر اساس شاخصه‌ها رو به ارتقاء دانست و گفت: بايد در نقاط مختلف كشور زمينه حركت به سمت عدالت فراگير بهداشتي فراهم آید.
زيني وند به تسهيل گري براي جذب ظرفیت‌های خيري در حوزه سلامت اشاره و خاطرنشان كرد: اگر خيري باکمال ميل براي رفع مسئله‌ای در كشور مراجعه می‌کند، ما اداری‌ها بايد خودمان مسئوليت روند كارهاي اداري را قبول كنيم و با نهايت تكريم بتوانيم زمينه حضور ديگر خيران و نيكوكاران را فراهم كنيم.
معاون اقتصادي استاندار در پايان به همراه فرماندار و جمعي از مديران و مسئولان استان كلنگ پايگاه سلامت فاطميه را به زمين زدند.
پايگاه سلامت فاطميه در روستاي عسكريه بخش مركزي يزد واقع‌شده كه قرار است با هزينه خير گرامي «علي عسكر خان عسكري كامران» ساخته و به بهره‌برداری برسد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات