محمد حسین پارسائیان در نشست هم اندیشی ویژه روز کودک مطرح کرد:

لزوم توجه به سهم شهرستان ها در برنامه های دستگاهی

نشست هم اندیشی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته ملی کودک استان یزد به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و با حضور دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،  محمد حسین پارساییان در نشست هم اندیشی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته ملی کودک استان یزد بر ایجاد فضایی پر نشاط برای کودکان در استان تاکید کرد و گفت: روز کودک باید برای کودکان نمود داشته باشد.

وی در ادامه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش به عنوان نهاد های متولی امر کودک اشاره کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی به نحوی باید در هفته کودک با کمک آموزش و پرورش بیایند و اين هفته را برای کوکان به یادماندنی کنند.

پارساییان برگزاری جشن بزرگ ویژه کودک با همراهی والدین در پارک بزرگ شهر را از برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود کانون مساجد، اداره کل تبلیغات اسلامی، آتش نشانی و هلال احمر و هر دستگاه با توجه به ماموریت خود یک برنامه ویژه روز کودک برگزار کند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد بر سهم شهرستان ها در برنامه های دستگاهی تاکید و تصریح کرد: مناطق کمتر برخوردار حتما مورد توجه قرار گیرند و انیمیشن های مورد توجه کودکان در این مناطق به طور رایگان پخش شود‌.

پارساییان با اشاره به اینکه تلاش کنیم در هفته کودک، کودک محور اولویت های استان باشد، گفت: انيميشن بچه زرنگ جزو تولیدات داخلی است و باید حمایت شود لذا برخی دستگاه ها متولی شوند تا ۹ هزار کودک یزدی در هفته کودک این انیمیشن را به طور رایگان در سینما تماشا کنند و هفته پرنشاط برای کودکان رقم بخورد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات