استاندار یزد:

ماه ربیع فروردین دل‌ها و فزونی بخش همدلی و هم‌زبانی است

استاندار یزد ماه ربیع را فروردين دل‌ها و ارديبهشت جان‌ها و مصدر خردادهاي عشق دانست و ابراز امیدواری کرد: با همدلي و هم‌زبانی دولت و ملت در اين ماه انسجام، اخلاص، خدمت و تلاش خود را افزایش دهیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، متن کامل پيام «سید محمد ميرمحمدي» به شرح ذيل است:
«مژده‌ای دل كه مسيحا نفسي می‌آید...
بهار ربيع با كارواني از مژده و نويد فرامی‌رسد و در نسيم مسيحا نفس آن بوي كسي می‌آید كه جهان را از ظلمت به نور و از ضلالت به هدايت می‌کشاند، آري محمد (ص) می‌آید با پنجره‌هایی از عشق و مهر و روشنايي، با جلوه جمال الهي و شكوه كبريايي.
ربيع، فروردين دل‌ها و ارديبهشت جان‌ها و مصدر خردادهاي عشق است و انگار نقاش زیبایی‌ها و پروردگار مهربانی‌ها از دشت‌های لاله و خون نينوا فصلي پر از طراوت و شكوفه برآورده است تا جراحت دل‌ها را شفا بخشد.
ربيع اين كلمه پربار و دل‌انگیز ماهي است كه در آغاز آن هجرت رسول خدا از مكه به مدينه و در اواسط آن ميلاد پيامبر مهرباني و حضرت امام جعفر صادق (ع) است و از مناسبت‌های دل‌انگیز و ديگر اين ماه اينكه با ميلاد حضرت مسيح پيامبر صلح و دوستي مقارن گشته است و جاي تبريكي ويژه دارد و شب معراج را و هفته وحدت را نيز در خويش جای‌داده است. هفته‌ای كه پيام انسجام و وحدت قلوب مسلمين را با خويش دارد و اميدوارم با همدلي و هم‌زبانی دولت و ملت در اين ماه كه چشمه‌سار شعور و معرفت است بتوانيم بر انسجام و اخلاص و خدمت و تلاش خويش بیفزاییم و پيماني را كه با شهيدان كربلا بسته‌ایم در ميثاق با ولايت بيارآئيم.
این‌جانب اين ماه عزيز، ماه شادی‌های اهل‌بیت را به همه شيعيان و منتظران حضرت مهدي موعود (عج) و همه مردم و جوانان شريف استان دارالعلم يزد تبريك عرض می‌کنم.
به اميد روزي كه پرچم رسول ا... بر قلل جهان به اهتزاز درآيد و شور و شوق‌های تازه برانگيزد و بهار فضيلت و عدالت گل برآورد و مستضعفين و متقين وارث به‌حق زمين گردند. ان شاا...»
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات