استاندار یزد:

مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد مسئله اولویت‌دار نظام است

استاندار یزد با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئله اولویت‌دار نظام ‌است، ‌گفت: کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به همکاری دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم و خانواده‌ها نیاز دارد.‌

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به ریاست "محمدعلی طالبی" استاندار یزد ‌و با حضور اعضای این شورا در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست بیان کرد: ‌کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به همکاری و تعامل جدی تمام دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم و خانواده ها نیاز دارد.
"محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: تعامل بین دستگاه های اجرایی براساس وظایف، نقش مهمی در تحقق اهداف و ماموریت های محوله ‌در مبارزه با مواد مخدر دارد.
وی افزود: مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد مسئله اولویت دار نظام و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در استان فعالیت های خوبی در این حوزه انجام شده است.
طالبی تصریح کرد: پیگیری مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و احساس تکلیف در قبال آن از موضوعاتی است که انتظار می رود اعضا همانند گذشته در راستای اجرایی شدن آن با عزم جدی اقدام کنند.
استاندار یزد همچنین به اهمیت و نقش دولت الکترونیک و انجام امور با رعایت دقت و مقررات برای خدمت به مردم تاکید کرد و تحقق این مهم در دستگاه های اجرایی استان را خواستار شد.
طالبی در پایان سخنان خود با اشاره به شعار ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با عنوان " یاریگر هم باشیم " از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواست از این شعار در برنامه های خود در کنترل و مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد استفاده کنند.
‌گفتنی است در ابتدای این نشست "سیدمصطفی کرباسی" دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ‌و تعدادی از مسئولان دستگاه های عضو شورا به ارائه گزارش و ضرورت پیگیری مصوبات و وظایف برای تحقق اهداف استان در مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد تاکید کردند.

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات