استاندار یزد خواستار شد :

مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا

استاندار یزد گفت: یکی از موضوعاتی که به تولید داخلی آسیب جدی وارد می کند بحث قاچاق کالاست که ضروری است با این پدیده به صورت جدی برخورد شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، پانزدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان ، روز یک شنبه 19 اردیبهشت ماه ، با حضور استاندار یزد ،معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه  منابع انسانی استانداری ، مدیرکل حوزه استاندار و اعضای این شورا در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی یزد برگزار شد .
استاندار یزد در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به ایجاد مراکز عرضه  مستقیم  محصولات کشاورزی در استان ، اظهار داشت : تشکیل تعاونی های تولید و مصرف به منظور ایجاد ارتباط و تکمیل زنجیره های تعاونی و ایجاد رقابتی برابر با بخش خصوصی ضروری می باشد .
" سید محمد میرمحمدی" ادامه داد : همچنین  می توان لیستی از فروشگاههای بزرگ  تهیه کرد تا تولید کنندگان کالاها را بدون واسطه  به مردم عرضه و وجوه آن را سریع دریافت کنند که مشکل نقدینگی  برای تولید کننده وجود نداشته باشد .
وی با اشاره به وجود معادن سنگ های تزیینی در استان افزود : شایسته است برای رقابت بهتر با دنیا و کسب بازار های وسیع تر خود را با تکنولوژی های روز دنیا  مجهز کنیم تا بتوانیم با آنها به رقابت پردازیم و کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهیم .
میرمحمدی خاطر نشان کرد : یکی از موضوعاتی که به تولید داخلی آسیب جدی وارد می کند بحث قاچاق کالاست که ضروری است اتاق اصناف استان نظارتی بر کالاهای قاچاق عرضه شده در بازار داشته باشد، مبارزه با کالای قاچاق را با جدیت هرچه بیشتر دردستور کار خود قرار دهد  و متخلفان با جریمه سنگین مجازات شوند .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات