مجتمع گردشگری «نیر زیبای من» آماده پذیرایی از گردشگران

مجتمع گردشگری و بوم‌گردی نیر زیبای من با مساحت ۱۵۰ هزار متر و با سرمایه‌گذاری صد و پنجاه میلیاردتومانی آمده پذیرایی از گردشگران است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، مجتمع گردشگری و بوم‌گردی نیز زیبای من در نزدیکی روستای حسین‌آباد شهر نیر  قرار داشته که زیبایی‌ها و طبیعت بکر شهر نیر در کنار آب‌وهوای خوش و اکسیژن خالص آن سبب شده که سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه راغب شوند.

نیر یکی از جاذبه‌های گردشگری و صنایع پاک برخوردار است و اغلب مردم آن کشاورز و دامدار هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ‌و گردشگری استانداری یزد به همراه مدیرکل صمت، فرماندار تفت و دیگر مسئولان استان از مجتمع گردشگری و بوم‌گردی نیر زیبای من بازدید کردند.

شاه‌حسینی در این بازدید اظهار کرد: بی‌شک با جذب سرمایه‌گذاران، باتوجه‌به اینکه این منطقه مستعد سرمایه‌گذاری است، می‌تواند سبب رونق گردشگری و اشتغال‌زایی در این منطقه شود.

وی افزود: مجتمع گردشگری و بوم‌گردی نیز زیبای من بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری در «نیر» است که توانسته برای ۱۹۸ نفر زمینه اشتغال مستقیم را فراهم کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ‌و گردشگری استانداری یزد  با اشاره به اینکه وجود این مجتمع رفاهی و تفریحی به رونق گردشگری استان کمک می‌کند اظهار داشت: باید بستر سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران فراهم شده و مشکلات بانکی طرح‌های سرمایه‌گذاری کاهش یابد.

مجتمع نیر زیبای من بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری در «نیر»

سرمایه‌گذار منطقه گردشگری و بوم‌گردی نیر زیبای من گفت: این پروژه در سال گذشته توسط استاندار یزد  کلنگ‌زنی شد که تاکنون مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

علی اکبر حسین‌آبادی در ادامه بیان کرد: پروژه گردشگری از پنج سایت تشکیل شده که هر کدام شامل سوئیت‌های اقامتی، حیات‌وحش با ۶۰ گونه گوناگون جانداران، رستوران سنتی و کافی‌شاپ، پیست موتورسواری، سرزمین بازی، گلخانه گل رز و کارخانه تولید کفش است.

وی ادامه داد: احداث تله‌کابین و پیست اسکی مصنوعی از دیگر مراحل توسعه و پیشرفت این مجتمع بزرگ است.

حسین‌آبادی اظهار داشت: باید رسانه‌ها بیش‌ازپیش، مردم را با این منطقه آشنا کنند تا این منطقه نمونه گردشگری، بیش‌ازپیش در میان افکار عمومی شناسانده شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات