استاندار یزد در نشست شورای اقامه نماز استان عنوان کرد:

مخاطب شناسی؛ لازمه اصلی اثر گذاری در امر ترویج فرهنگ نماز

استاندار یزد با تاکید بر لزوم عبور از مباحث شعاری و حرکت به سوی عملگرایی، تصریح کرد: لازمه این موضوع مخاطب شناسی مناسب برای افزایش اثر گذاری است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست شورای اقامه نماز استان یزد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، اقائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و جمعی از اعضای شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم عبور از مباحث شعاری و حرکت به سوی عملگرایی تصریح کرد: لازمه این موضوع مخاطب شناسی مناسب برای افزایش  اثر گذاری است.
 استاندار یزد با اشاره به اهمیت استفاده از ابزارهای نوین برای تبلیغ و ترویج اقامه نماز عنوان کرد: برای ترویج نماز باید از افراد علاقه مند و با انگیزه ای که توان اثر گذاری بر لایه های مختلف جامعه را دارند، بهره گرفته شود.
 وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به حوزه نرم افزاری عنوان کرد : توجه به حوزه نرم افزاری در کنار اهتمام به فراهم کردن سخت افزارهای مورد نیاز، لازمه اثر گذاری بیشتر در امر ترویج نماز است.
 شایان ذکر است در انتهای نشست، حجت الاسلام و المسلمین سید اکبر موسوی با اعطای حکمی به عنوان مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد معرفی و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حبیبیان قدردانی شد.
 گفتنی است پیش از این نشست "سید احمد زرهانی" قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و هیئت همراه با حضور در دفتر استاندار یزد، با وی دیدار و گفتگو کردند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات