رئيس شوراي اسلامي استان يزد:

مديريت مصرف آب امري ضروري است

رئيس شوراي اسلامي استان با اشاره به اينكه در استان با بحران کم‌آبی مواجه هستيم گفت: مديريت مصرف آب امري ضروري و اجتناب‌ناپذیر است.

  به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد نشست هم‌اندیشی رئيس و اعضاي شوراي اسلامي استان با مديركل آب و فاضلاب شهري استان در دفتر اين شورا در استانداري يزد برگزار شد.
«محمد فقيه خراساني» در اين نشست هم‌اندیشی اظهار داشت: استان يزد در سال جاری با كمبود بارندگي روبرو بوده و خشک‌سالی در سراسر استان مشهود است.
فقيه خراساني يادآور شد: البته مسئولان ارشد استان تمام تلاش خود را انجام داده‌اند تا اين بحران کم‌آبی را به نحو شايسته و مطلوب مديريت كنند.
مديركل آب و فاضلاب شهري نيز در اين نشست گفت: اجراي طرح‌های آب و فاضلاب شهري بسيار پرهزينه است.
«علي اسلامي» مهم‌ترین مشكل دولت تدبير و اميد در حال حاضر را كمبود اعتبارات دانست و افزود: مسئولان استان بايد براي تعمير و بهسازي شبکه‌های آب و فاضلاب شهري تدبيري بیندیشند، زيرا با فرسوده‌شدن اين شبکه‌ها، در آينده با مشكلات جدي براي تأمين آب آشاميدني روبرو خواهيم بود.
گفتني است در ابتداي اين نشست هم‌اندیشی هرکدام از اعضاي شوراي اسلامي استان به بيان مشكلات مناطق خود در حوزه آب و فاضلاب شهري پرداختند و پيشنهاد مشاركت مالي مردم موضوع تبصره 3 ماده‌واحده قانون ايجاد تسهيلات براي توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازي شبكه آب شهري موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات