استاندار یزد در‌گردهمایی مسئولین حراست واحدهای تابعه وزارت کشور استان یزد مطرح کرد؛

مدیران حراست؛ امین ترین مشاور و دیده بان مدیران هر مجموعه/ نقش ویژه و مهم مجموعه های حراست در تحقق چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در برگزاری انتخابات

دکتر فاطمی مدیران حراست را امین ترین مشاور و دیده بان مدیران هر مجموعه دانست و گفت: یکی از مهمترین ماموریت های مدیران حراست هر مجموعه، رصد و پایش مطالبات گروه های مخاطب مجموعه، شناسایی ریشه نارضایتی ها و اعلام مراتب به مدیر مجموعه است.  

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد در نشست مدیران حراست استان حضور یافت و به بررسی مسائل و نقطه نظرات آن ها پرداخت.

وی در این نشست، مدیران حراست را امین ترین مشاور و دیده بان مدیران هر مجموعه دانست و گفت: یکی از مهمترین ماموریت های مدیران حراست هر مجموعه، رصد و پایش مطالبات گروه های مخاطب مجموعه، شناسایی ریشه نارضایتی ها و اعلام مراتب به مدیر مجموعه است.  

استاندار یزد ادامه داد: مدیران حراست باید با ارائه راهکار هایی برای حل نارضایتی های احتمالی و برگزاری جلساتی در این راستا، زمینه پیگیری و حل مطالبات در بستری قانونی، آرام و امن را فراهم کنند.
 
دکتر فاطمی با اشاره به ماموریت های خطیر مجموعه های حراست در حوزه های مختلف، خاطرنشان کرد: در باب اهمیت کار مجموعه حراست همین بس که در صورت عملکرد نامناسب آن ها کارایی سایر بخش های مجموعه به شدت پایین می آید.
 
وی در ادامه با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای اجرای نقشه و برنامه های خود استفاده می کند، اظهارداشت: باید با تسریع در روند خدمت رسانی و جلب رضایت مردم، مسیر نفوذ و حاشیه سازی دشمنان بسته شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش یکی از مهمترین رویدادهای سال 1402 را، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: این دو انتخابات، بسیار حائز اهمیت است.
 
دکتر فاطمی با بیان اینکه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در برگزاری انتخابات است، خاطرنشان کرد: مجموعه های حراست نقش مهم و ویژه ای در تحقق هر چهار راهبرد دارند و باید در این راستا نقش آفرینی کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات