مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری يزد از مراکز فنی و حرفه‌ای استان بازديدكرد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری ضمن بازديد از مرکز فنی و حرفه‌ای استان، نسبت به توسعۀ آموزشی، مهارتی و بازاریابی محصولات هنرجویان تاكيد كرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، صبح دوشنبه 24 آبان «رقیه کرمانیان» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همراه با «محمدرضا عظیمی‌زاده» شهردار یزد، «سیدابوالفضل کشفی» شهردار منطقه یک، «علی‌آقا افضلی» مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان و جمعی از مسئولان مراکز فنی و حرفه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌ بانوان هنرجوی فنی و حرفه‌ای استان بازدید کردند.
در این بازدید از کارگاه صنایع چوب، هنرهای تجسمی، معرق کاری، صنایع دستی و دوخت‌های تزئینی، عکاسی و نیز کارگاه الگوسازی لباس به روش حجمی در واحد خواهرانِ این مرکز بازدید و بر توسعۀ فعالیت‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای با همکاری تشکل‌های اجتماعی و اختصاص فضایی برای آموزش فرآگیر و فروش دائمی محصولات بانوان هنرجوی این مرکز تأکید شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری با حضور در واحد برادرانِ مرکز فنی و حرفه‌ای استان از کارگاه‌های درودگری، تعمیرات تخصصی خودرو و نیز کارگاه‌های آموزشی انرژی خورشیدی و برق صنعتی بازدید و دربارۀ آموزش مراکز فنی و حرفه‌ای به بانوان در حوزه‌های فنی مانند تعمیرات خودرو با مسئولان اين كارگاه ها گفتگو كرد.
گفتني است نمایشگاه توانمندی کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان در بخش‌های گوناگون عروسک‌های تزئینی، قلم‌زنی و حکاکی روی چرم، سوزن‌بافی، تکه‌دوزی، سری‌دوزی و نقاشی روی چرم از 22تا 27 آبان ماه در محل مرکز فنی و حرفه‌ای واحد خواهران واقع در 52 متری امام شهر برای بازدید همگان برپاست.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات