معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

مدیریت جهادی در حوزه اقتصاد در دولت تدبیر و امید محقق شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دولت تدبیر و امید سعی کرد در راستای سیاست " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی " حرکت کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در مراسم تکریم و معارفه معاون فرماندار ابرکوه که روز یکشنبه 24اسفندماه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، "محمد علی طالبی" ضمن اشاره به اهمیت سنت نامگذاری سال که هر ساله توسط مقام معظم رهبری مطرح می شود اظهار داشت: متاسفانه در کشور بیشتر به این نامگذاری ها از جنبه تبلیغاتی نگاه و کمتر در جهت اجرای این سیاست ها برنامه ریزی و گام برداشته می شود.
طالبی افزود: دولت تدبیر و امید سعی کرد در راستای سیاست " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی " حرکت کند و این را می توان در مدیریت کشور در سالی که درآمدهای نفتی کشور به نصف رسیده بود مشاهده کرد و این نتیجه مدیریت جهادی در حوزه اقتصاد است.
وی سپس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مسلم فلاحزاده در سمت معاونت فرمانداری برای وی آرزوی موفقیت و سلامتی کرد و با تبریک به غلامرضا حیدری بخاطر شایستگی داشتن این مسئولیت از وی خواست تا با همکاری و تعامل با پرسنل فرمانداری و مدیران شهرستان با جدیت در جهت پیشبرد سیاست های دولت تدبیر و امید و خدمت به مردم گام بردارد.
در این جلسه همچنین رسولی فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه در یکسال گذشته سعی شده است سیاست ها و رویکردهای دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف سیاسی،اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تبین و تشریح گردد بر تهیه ، تنظیم و اجرا شدن برنامه های ادارات ، نهادها و تشکل های غیردولتی بر این اساس تاکید کرد.
در پایان از زحمات مسلم فلاحزاده تقدیر و غلامرضا حیدری به عنوان معاون جدید فرمانداری ابرکوه معرفی شد.

khjkhskj.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات