معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري یزد:

مدیریت مصرف آب،پیش‌نیازرونق‌بخش کشاورزی است/ کشاورزی از مقدس ترین شغل ها

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري یزد در آئین تجلیل از کشاورزان نمونه استان اظهار داشت: می‌توان با مديريت صحيح، ايجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و مديريت مصرف آب در استان،‌ رونق جديدي به بخش كشاورزي بخشيد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ آئين تجليل از كشاورزان نمونه استان يزد با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري یزد و سرپرست اداره کل حوزه استاندار برگزار شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري یزد در اين مراسم با قدرداني از زحمات و تلاش‌های كشاورزان سخت‌کوش و نمونه استان گفت: يكي از مقدس‌ترین شغل‌ها كه براي ما ايرانيان قداست دارد و از اهميت بالايي برخوردار شغل كشاورزي است.
«علي زيني وند» به اهميت شغل كشاورزي اشاره و سلامتي و امنيت بشريت را در دستان زحمت‌کش و پرافتخار و زيباي كشاورزان دانست.
وي شغل كشاورزي را شغلي باارزش، پرمشقت و کم‌درآمد عنوان كرد و افزود: اگر انسان با اعتقاد، بارها دست پینه‌بسته كشاورزان را بوسه زند كار بزرگي را انجام داده است و ما به اين عزيزان كه رزق و روزي حلال و پاكيزه را لازمه كار وزندگی خود می‌دانند، افتخار می‌کنیم.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري در ادامه به برخي مشكلات این قشر زحمت‌کش اشاره كرد و افزود: بخشی از امنيت رواني جامعه به دست كشاورزان و مسئولين بخش كشاورزي است كه بايد با همدلي و همراهي هر چه بيشتر،‌زمينه رفع موانع توليد و اشتغال‌زایی آنان را فراهم كنيم.
زيني وند استان يزد را استاني پرآوازه در بخش كشاورزي عنوان كرد و افزود: می‌توان با مديريت صحيح و ايجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهش در مديريت مصرف آب در استان،‌ رونق جديدي به بخش كشاورزي بخشيد.
 وي در ادامه به طولاني شدن صدور مجوزهای توجيه دار در حوزه كشاورزي در استان اشاره و از مديران و مسئولان خواست تا مسیر صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران این بخش را کوتاه کنند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات