معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد خواستار شد:

مراسمهاي ملي نماد وحدت و عظمت ملت ايران باشد

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: ضروري است مراسمها و راهپيمايي هاي ملي،مانند 22 بهمن،13 آبان و روز جهاني قدس نماد وحدت و عظمت ملت ايران در برابر استكبار جهاني باشد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز شنبه 22 خرداد ماه ستاد استاني بزرگداشت مراسمهاي هفتم تير، سالروز شهادت سومين شهيد محراب «آيت الله شهيد صدوقي» و روز جهاني قدس با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، رئيس و دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و نمايندگان دستگاههاي عضو اين ستاد در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين جلسه  ضمن آرزوي قبولي طاعتهاو عبادتها در ماه مبارك رمضان اظهار داشت: بالاترين افتخار استان يزد اين است كه در همه عرصه هاي ايثار و شهادت از پيش از انقلاب، در زمان پيروزي انقلاب اسلامي و تا امروز پيشتاز بوده و نمود آن شهداي والامقامي است كه تقديم نظام جمهوري اسلامي ايران كرده است.
«محمدعلي طالبي» با اشاره به واقعه هفتم تير و شهادت «آيت ا... شهيد بهشتي» و 72 شهيد همراه ايشان ادامه داد: استان يزد در اين روز دو شهيد بزرگوار شهيد سيدرضا و شهيد سيدمحمد پاكنژاد را تقديم انقلاب اسلامي كرد و در جمع شهداي محراب نيز نام «آيت الله شهيدصدوقي»مي درخشد و مشاهده مي كنيم كه كمتر استاني چنين افتخاراتي داشته است.
وي افزود : خوبي چنين مناسبتهايي اين است كه اينگونه افتخارات و شهادت طلبي ها را يادآوري مي كنيم و شايسته است به سمتي گام برداريم تا برنامه هاي برگزار شده در اين مناسبتها به نوعي بازنمايي شخصيتهايي كه خدمتگزار اسلام، نظام، ايران و انقلاب بودند باشد.
طالبي خاطرنشان كرد: بايد از بزرگي چنين افرادي درس بگيريم و بتوانيم هميشه از وجود چنين شخصيتهايي كه الگوي نخبگان ما در سطح جامعه بودند و هستند، استفاده كنيم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه برگزاري مراسم بزرگداشت اين شهيدان والامقام وظيفه ملي و انقلابي همه ماست گفت: بايد با تهيه محتواهاي ارزشمند در اينگونه مناسبتهاي ملي و اسلامي توسط دستگاهها و نهادهاي مختلف تصوير درستي از رويدادهاي اول انقلاب، بزرگان و شهداي والامقام دوران انقلاب اسلامي را به نسل نوجوان و جوان معرفي كنيم و تحقق اين مهم نياز به همت و تلاش مضاعف دارد.
وي با اشاره به مناسبت روز جهاني قدس در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان يادآور شد: روز جهاني قدس يك مناسبت ملي، بين المللي و اسلامي است و همه برنامه ها در اين روز بايد با يك نگاه و نگرش واحد به سمت حمايت از آرمانهاي فلسطين پيش رود.
طالبي در پايان سخنان خود تصريح كرد: لازم است مراسم روز جهاني قدس نماد وحدت و عظمت ملت ايران در برابر استكبار جهاني، نماد حمايت همه جانبه همه ملت ايران از آرمان مقدس فلسطين و حمايت از مبارزات حق طلبانه مردم فلسطين باشد.
گفتني است در ابتداي اين جلسه «سعيد زارع» دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، گزارشي از فعاليتهاي كميته هاي مختلف ستاد استاني بزرگداشت مراسمهاي هفتم تير، سالروز شهادت سومين شهيد محراب «آيت الله شهيد صدوقي» و روز جهاني قدس ارائه داد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات