استاندار یزد در پیام تشکر و قدردانی از مردم شریف استان یزد؛

مراسم استقبال از رئیس جمهوری جریان عظیم امید و نشاط اجتماعی در سرزمین گفتگوی تمدن ها است

استاندار یزد در پیامی حضور گسترده مردم شریف استان یزد در مراسم استقبال از رییس جمهورایران اسلامی وخلق حماسه 17 اسفند را جریان عظیمی از امید و نشاط اجتماعی در سرزمین عالم خيز يزد و مهد گفتگوی تمدن‌ها دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام تقدیر و تشکر «سید محمد میرمحمدی» از مردم استان یزد به پاس حضور باشکوه در مراسم استقبال از «حجت الاسلام والمسلمین روحانی» ریاست جمهوری ایران اسلامی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
مردم قهرمان و شریف استان دارالعباده یزد، پس از حماسه کم‌ نظیرشان در انتخابات 7 اسفندماه و حضور باشکوه و آگاهانه در این رویداد مهم سیاسی، صحنه‌ساز یکی دیگر از زیباترین جلوه‌های دلبستگی و ارادت به خدمتگزاران میهن عزیز اسلامی گردیدند و اوج محبت و بلند نظری خویش را با خلق حماسه استقبال از ریاست محترم جمهوری و كاروان تدبير و اميد در سرتاسر مسير فرودگاه بين المللي شهيد آيت ا... صدوقي يزد تا ميدان امير چخماق به نمایش گذاشتند که همگان را برابر درياي خروشان مهر و محبت این مردم والامنش، به تکریم و تعظيم وا داشت.
حضور باشكوه و تاریخی مردم شریف دیار قنات و قنوت و قناعت در مراسم استقبال از رییس جمهور محبوب ایران اسلامی حقیقتاً جریان عظیمی از امید و نشاط اجتماعی را در سرزمین عالم خيز يزد و مهد گفتگوی تمدن‌ها جاری ساخت و افق تازه‌ای را در مسیر رشد و تعالی این سرزمین تاریخی گشود.
تردیدی نیست که اقبال آگاهانه وشورآفرين آحاد مردم شریف یزد به ويژه جوانان آينده ساز و زنان و مردان بزرگوار این مرز و بوم، مسئوليت خدمتگزاران دولت تدبیر و امید در استان یزد را دوچندان ساخت که انشاا... با پیگیری و تحقق مصوبات ارزشمند و تصميمات توسعه محور این سفر بابرکت، به استان به ویژه در عرصه تامین آب موردنیاز این سامان، نمود خواهد یافت.
اینجانب به نمایندگی از همه خدمتگزاران دولت تدبیر و امید در استان، ضمن قدردانی از نگاه ویژه و سخاوتمندانه ریاست محترم جمهوری و هیات وزیران براي شتاب بخشيدن به توسعه و پيشرفت استان در برابر  قدرشناسی و وفاداری مردم متدين و مهربان دارالعباده یزد سر تعظیم فرو آورده و خداي منان را براي فرصت خطیر و ارزشمند خدمتگزاری به شریف ترین و نجیب‌ترین مردمان، شكر گزارم.
موفقیت همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و در راستای تحقق اهداف متعالی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم. 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات