باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد صورت پذیرفت:

مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در دانشگاه یزد

مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر، با حضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما در سرزمینی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که سالیان سال، حکومت شاهنشاهی و جور و ستم بر آن حاکم بود که به همت مردم و امام امت حکومت شاهنشاهی سرنگون شد.

او افزود: بعد از پیروزی انقلاب، هدف امام تشکیل حکومت اسلامی بود و به پشتیبانی این ملت حکومت اسلامی تشکیل داده شد که برای این حکومت خون‌های زیادی ریخته شده و جوان‌های زیادی تقدیم انقلاب شده است.

عزیزی با مقایسه دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب گفت: در بسیاری از حوزه‌های مختلف ما قبل از انقلاب اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن نداشتیم اما هم‌اکنون با توانمندی که جوانان و دانشمندان ما از خود نشان دادند در بسیاری از زمینه‌ها مثل پزشکی، نظامی، هوافضا، ورزشی، کشاورزی، تولیدات علمی، ساخت زیردریایی، چرخه سوخت هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، فناوری لیزر، پیوند مغز و استخوان، شبیه‌سازی و ... جزء رتبه‌های برتر در دنیا هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه ملت ما ملت صبوری است گفت: کشور ما از سال ۵۸ تا کنون مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است و مردم ما بسیار بر این سختیها و مشکلات صبر داشته‌اند و این دستاوردها با وجود تمام این تحریم‌ها توسط همین ملت به دست آمده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفندماه گفت: کشور ما موقعیت حساس و مهمی را در پیش رو دارد، طبق منویات مقام معظم رهبری مجلس ضعیف به ضرر کشور است پس باید مشارکت حداکثری صورت گیرد، زبان سخنوری اعضای هیات علمی و دانشجویان می‌تواند در بحث جهاد تبیین و شناساندن دستاوردها به نسل بعد از انقلاب که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، بسیار موثر واقع شود.

وی تاکید کرد: شرایط حضور حداکثری مهیا است ما باید برای پشتیبانی از نظام در عرصه‌های مختلف شرکت داشته باشیم تا مدیون خون شهدا نشویم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات