استاندار یزد خطاب به جوانان سمن‌های کشور:

مراقبت کنید امید و میل به گفت‌وگو جای خود را به یاس و سرخوردگی ندهد

استاندار یزد در آیین اختتامیه سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور‌ که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، از اعضای سمن های جوانان خواست نگذارند روحیه امید و ‌میل به گفت‌وگو و مفاهمه در جامعه جای خود را به یاس و سرخوردگی و قطع ارتباط بدهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج‌شنبه سوم مرداد ماه "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در آیین اختتامیه سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور با عنوان سمن های مردم نهاد جوانان و گام دوم انقلاب، گفت: تحولات پرشتاب زندگی بشر در ‌دو سه دهه اخیر بخصوص ورود تکنولوژی های جدید حوزه ارتباطات، موجب شده تا نسل جوان امروز ‌ما، دوران رشد و جامعه پذیری خود را در شرایطی متفاوت از نسل پیشین بگذراند.
استاندار یزد ادامه داد: شرایط رشد متفاوت، موجب پدید آمدن تفاوتهایی در برخی ارزش‌ها و سبک زندگی جوانان امروز نسبت به نسل های پیش از خود شده و گاه اختلاف سلیقه هایی را با دولتمردان و کارگزاران نظام نیز ایجاد کرده است.
طالبی افزود: تفاوت نسلی با وجود اهداف کلان مشترک میان همه اعضای جامعه و باورمندان به رشد و اعتلای کشور از هر نظر و سلیقه می تواند تاثیر زیادی را برای تحرک بیشتر و پویایی جامعه پیش روی ما قرار دهد.
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد گفت: در عین حال اگر به گونه‌ای صحیح با این پتانسیل ها و ظرفیت ها مواجه نشویم، ممکن است کاهش ارتباطات بین نسلی و کم شدن زمینه گفت‌وگو میان جوانان و دولت و حکومت را به دنبال داشته باشد.
وی ادامه داد: توصیه ‌ام به شما اعضای سمن های جوانان این است که به عنوان نخبگانی برآمده از دل نسل جوان، با شجاعت بیانگر خواستهای نسل خود باشید.
طالبی خاطرنشان کرد: در عین حال با وسواس از کانال های ارتباطی میان نسل جوان و نسل های پیش از خود مراقبت کنید و نگذارید روحیه امید و میل به گفت‌وگو و مفاهمه در جامعه ما جای خود را به یاس و سرخوردگی و قطع ارتباط بدهد و البته که این مهم مسیری یک‌سویه نیست.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات