معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

مردان و زنان کارگر، سرمایه های انسانی از جنس تلاش و خدمت به همنوع هستند

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با صدور پیامی فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه کارگری استان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحم الرحیم
توسعه و پیشرفت هر جامعه نیازمند تلاش های خستگی ناپذیر اقشار مختلف آن جامعه در ابعاد مختلف است و در جامعه ما، مردان و زنان کارگر سرمایه های انسانی از جنس تلاش و خدمت به همنوعان، به منظور ایجاد رفاه و فراهم کردن امکانات زندگی هستند.

همت و کوشش کارگران عزیز، کارگرانی که در طول 44 سال گذشته در همه عرصه  های حساس به ویژه عرصه تولیدنقش آفرین بوده و وفاداری به ارزش های دینی و اجتماعی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است شایسته تقدیر است.

۱۱ اردیبهشت که به نام روز جهانی کار و کارگر در تقویم جهان به ثبت رسیده، در واقع یادمانی جهت ارج نهادن به زحمات و تلاشهای کارگران و فرصتی برای پاسداشت و گرامی داشت مقام و منزلت کارگر است.

رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز در باب جایگاه رفیع کارگران فرمودند: اگر یک کشور مایل است  اقتصاد پیشرفته‌ای داشته باشد، اقتصاد مستقلّی داشته باشد، رونق اقتصادی به‌معنای واقعی داشته باشد، باید به قشر کارگر اهمّیّت بدهد؛ چون کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است.

آری روز کارگر در واقع ارج نهادان به مقام والای غیور مردان و شیر زنانی است که با همت بلند خود چرخ های تولید و اقتصاد کشور را به حرکت درآورده و آن را به سمت خودکفایی و استقلال اقتصادی به پیش می برند.

رسول گرامى اسلام دست کارگرى را که بر اثر کار و فعالیت ورم کرده بود بلند کرد و فرمود این دستى است که هیچ گاه آتش جهنم آن را نمى سوزاند و  خدا و رسولش آن را دوست مى دارد و کسى که از دسترنج خود روزى اش را فراهم کند خداوند با نظر رحمت به او مى نگرد و این است مقام والای کارگر.

اینجانب،ضمن تبریک و تهنیت روز جهانی کار و کارگر به کارگران شریف و نجیب استان دارالعباده و خانواده های عزیز آنان، از خداوند متعال سلامتی و شادکامی را برای همه جامعه کارگری دیار قنات و قنوت و قناعت خواستارم.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجنماعی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات