استاندار یزد:

مردم آزادند که بگویند چه چیزی را می‌پسندند و چه چیزی را نمی‌پسندند

«محمود زمانی قمی» بابیان اینکه مردم آزادند که بگویند چه چیزی را می‌پسندند و چه چیزی را نمی‌پسندند؛ عنوان کرد: مردم یزد در روز یکشنبه در راهپیمایی وحدت‌آفرین خود خواهند گفت که از چه چیزهایی بیزارند و چه چیزهایی را برای این انقلاب می‌خواهند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه 16 دی‌ماه 96؛ نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار یزد و با حضور جمعی عضو این شورا در محل سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.
«محمود زمانی قمی» در این نشست با تأکید بر اینکه اگر تصمیمی گرفته شود که مورد رضایت مردم نباشد، با تصمیم‌گیرنده برخورد می‌شود؛ اظهار داشت: دستگاه‌ها موظف به جلب رضایت مردم هستند و به‌عنوان مسئول امنیت استان به دستگاه‌ها ابلاغ می‌کنم که هر تصمیمی را با هماهنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اخذ نمایند.
وی با تأکید بر جلب رضایت مردم و همراهی افکار عمومی ادامه داد: رضایت مردم باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد و بنده نیز نسبت به رفتار مناسب و سفارش‌هایی که جمهوری اسلامی به‌عنوان حکومت دینی و اسلامی‌ دارد، تأکید می‌کنم و حساسیت دارم.
استاندار یزد با تأکید بر اینکه باید رفتار مدیران نسبت به مراجعین نیز برخورد شایسته و صحیح باشد؛ اضافه کرد: نمی‌شود که مدیری دستوری بدهد یا پیگیر موضوعی باشد اما کارشناس با بی‌توجهی دستور و پیگیری مدیر دستگاه را کنار بگذارد و توجه نکند، لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌صورت تصادفی، با برخی ارباب‌رجوع‌ها مذاکره و نظرخواهی داشته باشند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در سطح کشور و دست داشتن دشمنان در این رویدادها افزود: دشمنان نمی‌دانند که جامعه ایران و ملت مسلمان خیلی باهوش‌تر از این هستند که بخواهند تحت تأثیر چنین اقداماتی قرار بگیرند.
زمانی قمی بابیان اینکه در حوزه معیشت و اقتصاد مشکلاتی داریم و انکار نمی‌کنیم؛ گفت: باید برای رفع این مشکل اقدام کنیم، حل بخشی از این مشکلات در دست مدیران است و پذیرفته‌شده نیست که دستگاه‌ها با سهل‌انگاری کار روی زمین بگذرانند.
وی بابیان اینکه مدیران در دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند؛ عنوان کرد: همه قوا در وحدت و همدلی باید به سمت کم کردن مشکلات و درد و رنج مردم بروند و اگر اعتراضی در این حوزه باشد من به جان می‌خرم و خواهم شنید.
استاندار یزد تصریح کرد: بااین‌وجود اجازه نمی‌دهیم فردی نگاهی چپ به کشور داشته باشد و از آن‌سوی مرزها برای ما تصمیم بگیرند چراکه هم مسئولان و هم مردم باقدرت پشت این انقلاب عظیم ایستاده‌اند.
وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران باصلابت و عظمتی که دارد مسیر اصلی خود را یافته و در بستر واقعی و آرمانی خود حرکت می‌کند و در این مدت همان‌طور که شعله‌های آتش را خاموش کرده با تکیه‌بر رهبر معظم انقلاب و مردم بصیر کشور در آینده نیز اگر مشکلی پیش آمد با موفقیت عبور خواهیم کرد.
زمانی قمی بابیان اینکه مردم آزادند تا بگویند چه چیزی را می‌پسندند و چه چیزی را نمی‌پسندند؛ عنوان کرد: مردم یزد فردا در راهپیمایی فریاد خواهند زد که از چه چیزهایی بیزارند و چه چیزهایی را برای این انقلاب می‌خواهند ضمن اینکه راهپیمایی فردا ارتباطی با هیچ جناح و سلیقه سیاسی ندارد و همه‌کسانی که به انقلاب علاقه دارند در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.
استاندار یزد با تأکید بر اینکه از کشور و انقلاب دفاع می‌کنیم؛ اضافه کرد: از همه اصحاب سیاست دعوت می‌کنم که فصل همدلی و رفاقت را بزرگ بداریم و از کیان کشور و انقلاب و اسلام منطقی دفاع کنیم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات