مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و پاسخگويي به شكايات استانداري یزد:

مردم استان با آگاهي از برخي سوءاستفاده‌ها جلوگيري كنند

مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و پاسخگويي به شكايات استانداري گفت: مردم استان يزد با هوشياري و آگاهي اجازه ندهند در مورد درخواست‌های سفر رئیس‌جمهوری سوءاستفاده شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ «محمدجواد رامشك» اظهار داشت: تعدادي از مردم دارالعباده يزد با توجه به سفر رئیس‌جمهوری اسلامي ايران به استان درخواست‌هایی را از طریق سامانه سامد و تلفن گوياي 111 مطرح كردند كه تمام اين تقاضاها ثبت گرديده است.
وي ادامه داد: متأسفانه در روزهاي اخير گزارش‌هایی به دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و پاسخگويي به شكايات استانداري مبني بر برخي سوءاستفاده‌ها رسيده است.
رامشك افزود: برخي افراد سودجو و با هويت نامشخص از طريق روش‌هایی ازجمله تماس تلفني درصدد سوءاستفاده از افراد ازجمله سوءاستفاده‌های مالي هستند.
مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و پاسخگويي به شكايات استانداري تصريح كرد: تقاضاها و درخواست‌های مطرح‌شده توسط مردم در سامانه سامد در حال بررسي است و چنانچه نياز به تماسي با افراد متقاضي باشد از طريق مكاتبه يا ارسال پيامك به آن‌ها اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد و یا مردم می‌توانند با تلفن گوياي 111 تماس بگيرند.
رامشك در پايان سخنان خود از مردم استان خواست مشخصات خود ازجمله شماره‌حساب، شماره و رمز كارت خود را در اختيار افراد مشكوك قرار ندهند و نسبت به اين افراد آگاهي و هوشياري لازم را داشته باشند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات