استاندار:

"محمد رضا فلاح زاده" روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي استانداري يزد، اظهار داشت: انقلاب اسلامي بر اساس رهبري امام راحل(ره) و همراهي ملت به پيروزي رسيد و ملت در گام دوم امام (ره) را تنها نگذاشته و انقلاب را ياري كردند  و اين ياري باعث شد تا در دفاع مقدس پيروز شويم و دشمنان دچار يأس و نا اميدي شوند.
وي افزود: مردم در سازندگي كشورمان به عنوان گام سوم، انقلاب  را ياري كردند كه دستاوردهاي عظيمي در عرصه هاي گوناگون نصيب ملت شد.
استاندار يزد ادامه داد: اين ملت در عرصه حضور – چه راهپيمايي ها و چه انتخابات-حضور فعال و گسترده اي داشته اند.
فلاح زاده با اشاره به  برگزاري انتخابات مختلف بعد از پيروزي انقلاب اسلامي گفت:بالاي 98 درصد مردم با شركت در رفراندوم  جمهوري اسلامي، به اين نظام  رأي آري دادند و بعد از اينكه خبرگان قانون اساسي را انتخاب كردند، به خود قانون اساسي رأي دادند ، 10 رئيس جمهور را انتخاب كرده و 8 مجلس تشكيل دادند.
استاندار يزد تصريح كرد: اين بار هم مردم با حضور گسترده در عرصه انتخابات ، روح امام(ره) و شهيدان والا مقام را شاد و ضمن تجديد بيعت با رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي)،  توطئه هاي دشمنان در جهت تضعيف اين نظام را خنثي خواهند كرد.
وي خاطر نشان ساخت: اين ملت ، ملتي الهي است كه كارهايي كه كرده، براي رضاي خدا بوده است و البته شركت در انتخابات نيز براي رضايت الهي است چرا كه اين نظام تنها نظامي است كه در ميان 226 كشور دنيا، مروج اسلام ناب محمدي و اسلام عاشورائي و مهدوي است و بايد آن را حفظ نمود.
فلاح زاده گفت: الحمدلله اين نظام به سمت قله هاي رفيع كرامت در پيش است و دشمنان تا به حال از توطئه هاي خود طرفي نبسته اند و تير آنان به سنگ خورده و هر روز مفتضح تر شده اند.
عالي ترين مقام اجرائي استان ادامه داد: شكي نيست كه دشمنان از توطئه هاي خود دست نمي كشند چرا كه دشمن اعتقادي ما هستند. اما كور خواندند، تير اين ملت همواره به هدف خورده و در همه زمينه ها پيروز ميدان بوده اند و در انتخابات نيز در عرصه حضور شركت و نماينده خود را انتخاب خواهند كرد.
استاندار يزد، اظهار داشت: در كنار اقدامات صورت گرفته و دستاوردها، مشكلاتي هم وجود دارد اما دستاوردها بايد در كنار سنگ اندازيهاي دشمنان مقايسه شود.
فلاح زاده تصريح كرد: ملت اين موضوع  را درك كرده اند كه بخش عمده مشكلات كه احيانا در كشور ما وجود دارد مشكلاتي است كه دشمنان ما به وجود آورده اند چرا كه نداي كفر ستيزي و آزادي خواهي اين ملت نه تنها به اردوگاه نفاق بلكه به قلب اردوگاه كفر رسيده  و آنها قطعا سنگ اندازي كرده و به دنبال ترويج فرهنگ منحط غرب هستند.
وي افزود: دشمنان كور خواندند زيرا اين ملت معتقد به  آموزه هاي قرآن كريم، آرمانهاي امام(ره) و شهدا و  منويات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) است و تا سر حد جان، پاي اين اعتقاد خود ايستادگي مي كنند.
استاندار يزد در بخش دوم سخنان خود، به مسأله انتخابات در استان يزد پرداخت و گفت: 
  تعداد شعبات اخذ راي در استان به جز شهرستان طبس 670  شعبه است و 53 شعبه نيز در طبس داير خواهد بود كه مسئوليت آن به عهده استان خراسان جنوبي است.
فلاح زاده افزود: در مجموع داوطلبان كانديداتوري در انتخابات در سطح استان ، 58 نفر تاييد صلاحيت شدند كه برخي حوزه انتخابيه خود را تغيير داده و برخي  انصراف داده اند كه در نهايت 38 نفر در 4 حوزه اصلي و 15 حوزه فرعي منهاي شهرستان طبس به رقابت مي پردازند.
وي از برگزاري انتخابات در شهرستان اردكان به صورت تمام مكانيزه خبر داد و گفت: انتخابات در ساير حوزه ها به صورت نيمه مكانيزه برگزار خواهد شد.
استاندار از مردم شريف، متدين،ولائي و پايبند به همه آموزه هاي ديني و انقلاب دعوت كرد تا در انتخابات روز جمعه، حضور فعال و گسترده اي داشته باشند و تصريح كرد: قطعا مردم اين استان روز جمعه بار ديگر اين استان را در كشور سرافراز خواهند كرد.