استاندار يزد:

مردم با اعتقاد و اشتياق در انتخابات شركت كنند

استاندار يزد با اشاره به اهميت انتخابات هفتم اسفندماه گفت: شايسته است مردم با اعتماد، اعتقاد، اشتياق و احساس تكليف در انتخابات پيش رو شركت كنند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، عصر دوشنبه 21 دی‌ماه جلسه 26 ستاد انتخابات استان با حضور استاندار يزد، معاونين استاندار، مديركل حوزه استاندار، مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري، اعضاي ستاد انتخابات و مديران كل دستگاه‌های خدمات رسان استان در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست ضمن قدرداني از آمادگي دستگاه‌های اجرايي استان در خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: اين توجه به رفع نيازهاي جامعه و خدمت‌رسانی به مردم نبايد مخصوص زمان خاصي باشد و تکلیف و مسئوليت همه ما اين است كه همواره به مردم خدمت كنيم تا آن‌ها از كاركنان دولت راضي باشند و خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي ايران را صمیمی‌ترین يار خود بدانند.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: تأکید ما به‌دقت در خدمت‌رسانی شايسته به مردم در آستانه انتخابات اين است كه برخي از افراد و گروه‌ها علاقه‌مند هستند در اين محدوده زماني حساس به بزرگنمايي برخي از مشكلات بپردازند و با سوءاستفاده زمينه نارضايتي مردم را فراهم كنند تا به خيال خودشان زمينه حضور مردم در انتخابات را كاهش دهند.
وي افزود: مجموع مديران و مسئولان ارشد استان بايد باهمت در خدمت‌رسانی مطلوب به مردم زمينه حضور حداكثري و مشارکت آن‌ها در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را فراهم كنند.
ميرمحمدي تصريح كرد: اينكه مقام معظم رهبري مي فرمانيد افرادی که نظام را قبول ندارند نيز احساس تكليف نمايند و در انتخابات شركت كنند نشان از اهميت بالاي مشاركت و حضور مردم در انتخابات پيش رو دارد.
استاندار يزد در زمينه فراهم نمودن بسترهاي لازم براي تبليغات مناسب داوطلبان مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در زمان تبليغات اظهار داشت: لازم است يك فرهنگ تبليغاتي مناسبي را در اين حوزه تعريف و طراحي كنيم، اين فرهنگ را هم براي اين دوره و دوره‌های بعد ترويج نماییم و از هزینه‌های اضافي براي شهر، نازيبا شدن آن و مواردي كه چهره شهر را زشت می‌کند، پرهيز كنيم.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار امیدواری كرد: با حضور حداكثري مردم در انتخابات هفتم اسفندماه اقتدار و توفيقات نظام جمهوري اسلامي ايران بيشتر از گذشته به جهانيان معرفي شود و در سايه اين مشاركت مسئولانه زمینه‌های آرامش و رفاه بيشتر در زندگي مردم فراهم شود.
گفتني است در ابتداي اين نشست مشترك هرکدام از مدیران كل و نمايندگان دستگاه‌های خدمت رسان و مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد انتخاباتي استان به بيان اقدامات خود در راستاي برگزاري باشکوه انتخابات پرداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات