استاندار يزد تأكيد كرد:

مردم با حضور گسترده در انتخابات حماسه آفريدند

استاندار يزد در بازديد از ستاد انتخابات شهرستان يزد گفت : مردم ايران و استان يزد با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه‌ای باشكوه آفريدند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ؛ شامگاه جمعه 7 اسفندماه استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار و مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي از ستاد انتخابات شهرستان يزد بازديد كردند و از نزديك در جريان فعالیت‌های دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات قرار گرفتند.
سید محمد ميرمحمدي در اين بازديد ضمن قدرداني از حضور باشكوه و مشاركت بالاي مردم استان در پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت : ملت ايران یک‌بار ديگر نشان دادند كه بهترين، زيباترين و شریف‌ترین مردم دنيا هستند و همواره و تحت هر شرايطي از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پاسداري کرده‌اند.
وي ادامه داد : اين درخشش مردم در انتخابات ناشي از آگاهي، شناخت و احساس مسئوليتي بود كه ملت ايران و مردم استان از خود نشان دادند و اتحاد، همدلي ، همبستگي و اقتدار ملي را به نمايش گذاشتند.
ميرمحمدي افزود : خوشبختانه انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در استان يزد با آرامش و امنيت كامل، سالم و قانونمند برگزار شد و لازم است از تمام دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات اعم از عوامل اجرايي، نظارت، بازرسي و نيروهاي نظامي و انتظامي تقدير و تشكر نمود.
استاندار يزد تصريح كرد : پيروز واقعي اين انتخابات ملت ايران هستند كه با حضور گسترده خود یک‌بار ديگر جهانيان را شگفت‌زده كردند.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار داشت : اين مردم شايسته بهترين خدمات هستند و لازم است همه مسئولان در راستاي خدمت صادقانه به مردم گام بردارند و لحظه‌به‌لحظه براي رفع مشكلات آن‌ها تلاش كنند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات