مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان مورد بازدید مدیران کل استانداری قرار گرفت

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با حضور در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان از پنج ادارۀ این معاونت بازدید کردند.

به گزارش اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، فخرالسادات خامسی‌هامانه و فاطمه دانش‌یزدی از ادارۀ مشاوره، اطلاع‌رسانی، مستندات، آموزش و مشارکت این معاونت بازدید کردند و در جریان فعالیت این اداره‌ها به ویژه اداره مشاوره و مشارکت‌ها قرار گرفتند.
در این بازدید مطرح شد: مرکز مشاوره «آرامش» نیروی انتظامی واقع در خیابان مهدی(عج) به صورت رایگان و با نوبت‌گیری تلفنی و حضوری در زمینۀ خانواده، مداخله در بحران و تحصیلی فعالیت می‌کند.
محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان با بیان اینکه هدف این معاونت کاهش آسیب‌های اجتماعی است، از اولویت‌های اجتماعی امسال این معاونت، فضای مجازی، اعتیاد، سرقت، اختلافات خانوادگی، طلاق، ماهواره، کنترل خشم و مبارزه با خرافه‌پرستی را برشمرد.
فخرالسادات خامسی‌هامانه نیز بحث آسیب‌های اجتماعی را یکی از مسائل اصلی نظام دانست و بیان کرد: امروزه با تأکید مقام معظم رهبری، بر هر قشر، نهاد و فردی لازم است برای رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: به نظر می‌رسد نیروی انتظامی برای مردم بیشتر جنبۀ برخورد و درگیری را داشته که خوشبختانه مرکز مشاوره نیروی انتظامی  با حضور در کنار مردم و داشتن مشاوران متبحر می‌تواند نقش اجتماعی خود را پررنگ کرده و در کنار دیگر نهادهای اجتماعی نقش‌آفرین باشد.

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات