مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري يزد:

مسائل درماني بيماران خاص موردتوجه قرار گيرد

مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري یزد خواستار رسيدگي و توجه به مسائل درماني و تأمين داروي موردنياز بيماران خاص استان شد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد؛ سومين جلسه كميته استاني بیماری‌های خاص با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، نمايندگان دستگاه‌های مرتبط با مسائل درماني بيماران خاص، نمايندگان و كارشناسان کمیته‌های شهرستاني بيماران خاص در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
«مجيد جواديان زاده» در اين جلسه اظهار داشت: در كميته بیماری‌های خاص استان سعي شده است مشكلات و مسائل درماني اين بيماران بررسي و در صورت امكان رفع شود.
وی افزود: دستگاه‌های دولتي به‌تنهایی نمی‌توانند تمام مشكلات بيماران خاص استان را رفع كنند و در اين مهم نيازمند همكاري و فعاليت سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های غيردولتي هستيم.
وي در پايان سخنان خود بر نقش مهم رسانه‌های مكتوب و مجازي استان در راستاي آشنايي و آگاهي جامعه با مشكلات بيماران خاص تأكيد كرد.
گفتني است در ادامه اين جلسه هر يك از نمايندگان کمیته‌های شهرستاني بیماری‌های خاص گزارشي از اقدامات انجام‌شده در اين کمیته‌ها ارائه دادند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات