با حضور استاندار يزد؛

مسائل و مشكلات شركت فولاد ميبد بررسي شد

مسائل و مشكلات شركت فولاد ميبد، در جلسه اي با حضور استاندار يزد، بررسي شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، در جلسه اي كه با حضور استاندار يزد، معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري و فرماندار ميبد، صبح چهارشنبه 17 ديماه برگزار شد، مسائل و مشكلات شركت فولاد ميبد بررسي شد و در خصوص آخرين راهكارها براي برون رفت از وضعيت فعلي، بحث و تبال نظر شد.
استاندار يزد در اين جلسه، بر تسريع در رفع مشكلات اين واحد توليدي- صنعتي تاكيد كرد و خاطرنشان نمود: بايد در فرآيند رفع موانع بهره برداري از اين واحد صنعتي، مراقبت لازم جهت احقاق حق كارگران اين واحد صورت گيرد.
ميرمحمدي همچنين در ادامه با بيان اين نكته كه تمام تلاش ما براي راه اندازي مجدد اين واحد است گفت: اين كه يك واحد صنعتي پس از مدت ها ركود به بهره برداري برسد، امر پسنديده ايست اما مهم تر از آن اين است كه فعاليت اين واحد، مستمر، سود آور و در راستاي تكميل چرخه صنعتي استان باشد.
وي در پايان خاطر نشان نمود: اميدوارم با تلاش ها و پيگيري هاي صورت گرفته به زودي شاهد بهره برداري مجدد اين واحد صنعتي باشيم و استانداري نيز در اين راستا تمام تلاش خود را معطوف خواهد داشت.
 گفتني است در اين نشست كه با حضور مشاور صنعتي استاندار و نمايندگان بانكهاي ملي و صنعت و معدن استان همراه بود، "بابايي" معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار و "فلاح" فرماندار ميبد، هر كدام توضيحاتي در خصوص سوابق، مشكلات و مسائل اين شركت و تشريح فرايند برون رفت از وضعيت فعلي ارائه نمودند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات