وزير دفاع در شوراي اداري استان يزد؛

مسير صلح،ثبات و امنيت كشور را با قدرت ادامه مي دهيم/روحيه جهادي مردم يزد در عرصه هاي مختلف

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح بر روحيه جهادي مردم يزد در عرصه هاي مختلف به ويژه كار و مديريت اشاره و گفت:مسير صلح،ثبات و امنيت كشور را با قدرت ادامه مي دهيم.

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،روز سه شنبه نهم بهمن ماه ،شوراي اداري استان يزد با حضور اميرسرتيپ « امير حاتمي» وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح،معاونين اين وزارت خانه و «محمدعلي طالبي» استاندار يزد تشكيل جلسه داد.
وزير دفاع بيان كرد:مردم و مسئولان يزد از ديرباز به تدين،تعهد و سختكوشي مشهورند كه خوشبختانه امروز اين ويژگي ها به زيور دانش،علم و سرآمدي نيز نائل آمده است و در ادبيات نظامي ها تجميع اين ويژگي به جهاد معني مي شود و يزدي ها در كار و مديريت به شكل جهادي عمل مي كنند.
اميرسرتيپ « امير حاتمي» افزود:ما سربازان كشور و فدائي همه مردم ولي نعمتان اين سرزمين هستيم و با ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامي در اين مقطع مهم لازم است بيش از گذشته در كنار مردم قرار گرفته و به صاحبان اصلي انقلاب خدمت كنيم.
حاتمي خاطرنشان كرد:مهم ترين دستاورد انقلاب استقلال،آزادي و جمهوري اسلامي است و تلاش كرديم با آزادي خواهي از استبداد داخلي خارج شويم و با تكيه بر ارزش هاي الهي مردم سالاري ديني را در كشور حاكم نمائيم و اين اصول مهم نيز هم چنان جاري و مستحكم هستند.
وي بر تامين رفاه مردم به عنوان هدفي والا و مورد توجه بخش هاي مختلف كشور اشاره و  اظهار داشت:كشور ما در موقعيتي ويژه قرار دارد كه شرق، غرب، شمال و جنوب دنيا را به هم متصل مي كند و هر چند در تعرض هاي مختلف اعلام بي طرفي داشته ايم اما باز نيز مورد هجمه دشمنان قرار مي گيرم.
وزير دفاع ادامه داد:مردم ايران بصير و آگاهند و به خوبي مي دانند اگر حكمت رهبر انقلاب و حضور رزمندگان و مدافعان حرم در منطقه وجود نداشت داعش با اهداف شومي چون مدعي شدن جان،دين و سرزمين مردم ايران اقداماتي مخرب را رقم مي زد.
حاتمي افزود:استقلال موهبت بزرگي براي كشور است و امروز داراي قدرت دفاعي راهبردي،رهبري حكيمانه  و نيروهاي مسلح قدرتمند هستيم تا از اين موهبت دفاع كرده و تهديدها را به فرصت تبديل نمائيم.
اميرسرتيپ حاتمي به رشد چشمگير توان دفاعي كشور در بعد از انقلاب تاكيد و گفت:پيش از پيروزي نهضت اسلامي تنها 31 محصول در عرصه دفاعي توليد شده بود و اكنون با توليد 751 خانواده محصول مي توانيم تمام نيازنيروهاي مسلح را تامين كنيم و حامي ساير بخش ها نيز باشيم.
وي بيان كرد:مسير صلح،ثبات و امنيت كشور را با قدرت ادامه مي دهيم و به لطف پروردگار و همدلي تمام بخش ها بر تحريم هاي ظالمانه اي كه با فشار بر مردم و ايجاد ياس در جامعه از سوي دشمنان ايجاد شده است،غلبه خواهيم كرد.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح اظهار داشت:توانمندي هاي وزارت دفاع مي تواند به عنوان الگويي منسجم و داراي بالاترين استقلال و خودكفايي مورد توجه ساير بخش ها قرار گيرد تا بتوانيم تحريم ها را با تاكيد بر خودكفايي به فرصت تبديل كنيم.
حاتمي در پايان اظهار داشت: موضوعات مطرح شده و ضرورت هاي استان يزد به ويژه در تقويت امنيت مورد بررسي قرار مي گيرد و عزم همه مسئولان جزم شده است تا با بالاترين تلاش در حل مشكل آب ، بهبود شرايط معيشتي و اشتغال  اقدامات موثري را شكل دهند.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات