مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار یزد خواستار شد :

مشارکت مردم در اداره جامعه با گردش صحیح و آزاد اطلاعات

مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار یزد و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، گفت : شایسته است مردم در اداره امور جامعه حضور و مشارکتی فعال داشته باشند که این مهم با اطلاع رسانی و گردش صحیح و آزاد اطلاعات محقق می شود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه نشست مشترکی با حضور مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، اعضای هیات رییسه این شورا  و مدیر عامل انجمن متخصصان روابط عمومی استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد درسالن کنفرانس این مرکز برگزار شد .
"عباس ملازینلی " در این دیدار صمیمی،  اظهار داشت : صدا و سیما به دلیل وجود مخاطبان زیاد ، نافذترین و موثرترین رسانه  محسوب می شود و روابط عمومی ها برای پویایی بیشتر باید ارتباط و تعامل  موثری با رسانه ها از جمله صدا وسیما داشته باشند .
وی با اشاره به شعار امسال روابط عمومی مبنی بر "روابط عمومی ، مردم مداری و گفتمان سازی" ، عنوان کرد : گفتمان سازی یک موضوع دوسویه است و باید این ارتباط دو سویه رسانه ها با مردم ایجاد شود تا چشم انداز روشن تری در بحث توسعه داشته باشیم .
ملازینلی افزود : عاملان وحاملان ارتباط باید از شبکه های مجازی برای فرهنگسازی در زمینه  فناوری اطلاعات ، به نحو موثرتری بهره برند .


روابط عمومی ها قلب تپنده نهادها هستند


مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد نیز با ابراز خرسندی از نشست مشترک با هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اظهار داشت : برای اینجانب قرار گرفتن در نشست های رسانه ای ارتباطات و هنر، همیشه لذت بخش و نشاط آور است .
" احمد پهلوانیان"  افزود: حرکت در ذات فرهنگ است و فرهنگ از منش، رفتار و نگاه ما سرچشمه می گیرد، باید به این نکته واقف باشیم که رسانه جزء اصلی فرهنگ می باشد.
وی ادامه داد : رسانه ای زنده و پویا است که در آن تعامل و ارتباط دو سویه  در دستور کار قرار گرفته باشد و اگر رسانه ای فقط بخواهد فرستنده باشد و یک سویه باشد، باید آن را مرده دانست .
پهلوانیان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد : روابط عمومی ها دست یاریگر و قلب تپنده  نهادها و ادارات هستند و با تعامل جدی تر و همسوتر با رسانه ها و مردم می توانند نقش مهمی در پیشرفت وتوسعه جامعه داشته باشند .
گفتنی است قبل از این دیدار ، هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از واحدهای مختلف صدا وسیمای مرکز یزد بازدید کردند و با حضور در برنامه زنده "یک فنجان زندگی " ، به ورزش صبحگاهی پرداختند .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات