معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

مشکلات اجرای مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت در استان احصا شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مسئولان مشکلات موجود بر سر راه اجرای مصوبات قرارگاه جمعیت در دستگاه خود را احصا کرده و برای رفع آن با وزارت خانه خود ارتباط بگیرند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد  در اولین نشست قرارگاه جوانی جمعیت در استان که با حضور حجت الاسلام وافی، عضو ستاد ملی جمعیت و مدیران دستگاه های عضو این قرارگاه برگزار شد، با بیان اینکه موضوع جمعیت، امروز یک جنگ نرم است، گفت: دشمن در این مسیر به موفقیت خود نزدیک شده و ما برای جلوگیری از آن جامعه را از خواب بیدار کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت در کشور یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، گفت: ما مدیران و مسئولان باید اجرای این مصوبات را از دستگاه خود شروع کرده و به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم تا در پایان مسئولیت، دین در این زمینه بر گردن ما نباشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه اجرای بند به بند مصوبات قرارگاه جمعیت در استان را شخصا پیگیری می کنم، افزود: کاهش رشد جمعیت در کشور اسلامی ایران برنامه و نقشه دشمن است که باید این نقشه را مردان میدان نقشه بر آب کنند.

مهندس عزیزی تصریح کرد: مسئولان مشکلات موجود بر سر راه اجرای مصوبات قرارگاه جمعیت در دستگاه خود را احصا کرده و برای رفع آن با وزارت خانه خود ارتباط بگیرند.

وی ادامه داد: اگر هم تمام مشکلات موجود در بخش های مختلف مثل صنعت و کارگری و انتقال آب و ... را حل کنیم باید در آینده جمعیت جوانی برای بهره برداری از آنها وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین به موضوع مهم ازدواج جوانان اشاره کرد و افزود: مدیران هر مجموعه مقدمات ازدواج افراد مجرد شاغل در مجموعه  خود را تامین و آن ها را به ازدواج و فرزند آوری تشویق کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات